Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ingen väder app i iPad

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag hittar inte väder appen i min iPad Pro 12,5, jag vill ha den som är i min iPhone vilket inte verkar finnas i iPaden. Kollade i appstore och den som liknar mest måste man abonnera på. Finns den månde till IPad?

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2019-06-22 11:58

Nej, (av för mig okänd anledning) har det aldrig funnits en väderapp till iPad-plattformen. Du får leta efter någon ersättare i App Store.

  • Medlem
  • Östergötland
  • 2019-06-22 13:19

Har använt Wheather Pro i många år på iPad och nu även på iPhone. Premiumfunktionerna kostar visserligen 95kr/år men det är den lätt värd.
Rekommenderas!

Använder Yr, HSMI och Carrot på mina iPad:ar.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2019-06-22 20:28

Fråga Siri hur vädret blir.

Tackar för tips, ska kolla runt lite.

The Weather Chanel använder jag till iPad Pro 12,9 2018. Bör fungera till alla.

SMHI har en dedikerad ipad-app!

  • Medlem
  • Lund
  • 2019-07-01 08:48

Hemmabygge

Vi har en gammal ipad som vi ställt upp i köket. Den visar en hemmagjord vädersida för Lund med automatisk uppdatering varje timme: http://wend.se/LV3.html

Det svåra med att pussla ihop sidans delar var radar-animeringen. Alla som tillhandahåller animering tycks bädda in den i massvis med kod.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2019-09-19 07:52
Ursprungligen av RolexJocke:

Jag hittar inte väder appen i min iPad Pro 12,5, jag vill ha den som är i min iPhone vilket inte verkar finnas i iPaden. Kollade i appstore och den som liknar mest måste man abonnera på. Finns den månde till IPad?

Kan det vara den här du tänker på? den kom med då jag nyinstallerade ipaden med iphone backup.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2019-09-19 10:30
Ursprungligen av mcrj:

Kan det vara den här du tänker på? den kom med då jag nyinstallerade ipaden med iphone backup.

Ser ut att vara widgeten på din skärmdump. Och den har alltid funnits på iPad. Det är appen som TS frågar efter.

1
Bevaka tråden