Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Video: Apple Watch Series 4 med eSim sex månader senare

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det är lätt att älska nya produkter, men hur är de så här sex månader senare?

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2019-06-22 23:41

Kul med lite längre videoklipp! Apple Watch blir så mycket bättre för varje generation och ser fram emot den nya som förmodligen kommer i september. Det enda jag saknar är Always-On Display och en inbyggd funktion som mäter sömn. Har testat några tredjepartsappar som fungerat sådär, några nätter loggas, andra inte...

Systemövervakning av sömn ryktas komma i os6

Tack för bra video! ?har ingen Apple Watch men fick lust att skaffa en. Mycket fokus på hälsa verkar som.

  • Administratör
  • Lund
  • 2019-06-27 22:31
Ursprungligen av WiFi:

Kul med lite längre videoklipp! Apple Watch blir så mycket bättre för varje generation och ser fram emot den nya som förmodligen kommer i september. Det enda jag saknar är Always-On Display och en inbyggd funktion som mäter sömn. Har testat några tredjepartsappar som fungerat sådär, några nätter loggas, andra inte...

Har du testat sleepwatch, jag tycker den loggar allt.
Men inbyggd funktion skulle vara magiskt. Jag tror att apple har planer kring detta. Särskilt efter att de köpte upp ett företag som arbetade med att logga sömn genom en "matta" i sängen

  • Medlem
  • 2019-07-06 17:00
Ursprungligen av Thor:

Har du testat sleepwatch, jag tycker den loggar allt.
Men inbyggd funktion skulle vara magiskt. Jag tror att apple har planer kring detta. Särskilt efter att de köpte upp ett företag som arbetade med att logga sömn genom en "matta" i sängen

Ska testa, tack för tipset! Ja, en inbyggd funktion är förmodligen på väg, hoppas den är här snart!

1
Bevaka tråden