Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spela Spotify på extern enhet med AW ansluten till iPhone

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2019-06-11 19:43

Hej, funderar på att köpa en AW4, bara wi-fi.
Idag kör jag Spotify från min iPhone XS till bilens ljudanläggning via bluetooth. Uppkopplingen sker automatiskt när jag slår på tändningen. Väldigt förnämligt eftersom det är så enkelt.

Någon som vet hur det fungerar när jag har en AW ansluten till min iPhone. Kommer anslutningen till bilen att kopplas upp som tidigare? Behövs det någon inställning på AW eller iPhone varje gång jag ska lyssna på Spotify i bilen? Måste jag koppla bort AW varje gång? Kommer det att fungera över huvud taget?

Om det inte fungerar smärtfritt så blir det nog ingen AW. Försökt att läsa mig till hur det fungerar, men hittar inget på apples supportsidor
Tacksam för svar.

  • Medlem
  • Lund
  • 2019-06-11 19:59
Ursprungligen av 38an:

Hej, funderar på att köpa en AW4, bara wi-fi.
Idag kör jag Spotify från min iPhone XS till bilens ljudanläggning via bluetooth. Uppkopplingen sker automatiskt när jag slår på tändningen. Väldigt förnämligt eftersom det är så enkelt.

Någon som vet hur det fungerar när jag har en AW ansluten till min iPhone. Kommer anslutningen till bilen att kopplas upp som tidigare? Behövs det någon inställning på AW eller iPhone varje gång jag ska lyssna på Spotify i bilen? Måste jag koppla bort AW varje gång? Kommer det att fungera över huvud taget?

Om det inte fungerar smärtfritt så blir det nog ingen AW. Försökt att läsa mig till hur det fungerar, men hittar inget på apples supportsidor
Tacksam för svar.

Det kommer fungera som innan.

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2019-06-11 20:14
Ursprungligen av Cribe:

Det kommer fungera som innan.

Tack för ditt svar. Det låter betryggande. Är det egen erfarenhet eller finns det att läsa någonstans?

  • Medlem
  • Lund
  • 2019-06-11 21:52
Ursprungligen av 38an:

Tack för ditt svar. Det låter betryggande. Är det egen erfarenhet eller finns det att läsa någonstans?

Egen erfarenhet ?

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2019-06-12 05:49
Ursprungligen av Cribe:

Egen erfarenhet ?

?

1
Bevaka tråden