Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPad Pro med Apple Pencil & tangentbordet, vilka appar använder ni?

Tråden skapades och har fått 39 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av zinned:

Behöver man abonnera på CC för att kunna få möjlighet att testa betan?

Undrar jag med?

Vet ej. Man kan signa upp på adobes hemsida om att dom ska hålla en uppdaterad. Gissar att det är därför jag fick inbjudan. Har dock inte fått besked om jag kom med i betan än eller när den börjar.

Ursprungligen av jurassic579:

Vet ej. Man kan signa upp på adobes hemsida om att dom ska hålla en uppdaterad. Gissar att det är därför jag fick inbjudan. Har dock inte fått besked om jag kom med i betan än eller när den börjar.

Signa upp mig så nu är det bara att vänta och se...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2019-05-15 09:54
Ursprungligen av jurassic579:

Vet ej. Man kan signa upp på adobes hemsida om att dom ska hålla en uppdaterad. Gissar att det är därför jag fick inbjudan. Har dock inte fått besked om jag kom med i betan än eller när den börjar.

Abonnerar du på CC?

Ursprungligen av zinned:

Abonnerar du på CC?

Yes.

Läste någonstans att det skulle ingå om man hade fotopaketet på 89:-/ månad. Men kan inte hitta det nu. Först skulle det ju komma early 2019 också.

  • Medlem
  • Östergötland
  • 2019-05-16 09:02
Ursprungligen av jurassic579:

Yes.

Läste någonstans att det skulle ingå om man hade fotopaketet på 89:-/ månad. Men kan inte hitta det nu. Först skulle det ju komma early 2019 också.

Fick du rabatt? Hmpf, jag har också fotografpaketet med betalar tyvärr fullpris 120kr/mån.

Är rätt "investerad" i LR så att byta till nått annat känns inte så lockande. Hoppas de där prishöjningstestet var just ett test och inget "skarpt". Vad använder ni andra för RAW-hanterare?

Ursprungligen av chrme109:

Fick du rabatt? Hmpf, jag har också fotografpaketet med betalar tyvärr fullpris 120kr/mån.

Är rätt "investerad" i LR så att byta till nått annat känns inte så lockande. Hoppas de där prishöjningstestet var just ett test och inget "skarpt". Vad använder ni andra för RAW-hanterare?

Undrar jag med... 85:- vs 120:-/mån, men det riskerar att höjas snart: Nuvarande $10 höjs till $20...
Glömde tillägga att man med dom $20 får man också 1 TB moln-lagring på deras kreativa moln.

Senast redigerat 2019-05-16 12:08
  • Medlem
  • Malmö
  • 2019-05-16 12:57

Ja, vad jag har hört så är det spikat med $20 i månaden för CC numera.

  • Medlem
  • Östergötland
  • 2019-05-16 13:35
Ursprungligen av zinned:

Ja, vad jag har hört så är det spikat med $20 i månaden för CC numera.

Tror inte det är så (än i alla fall).
https://www.lightroomqueen.com/lightroom-photography-plan-split-testing/

Både den amerikanska och den svenska sidan visar samma priser som tidigare. Enligt den svenska sidan kostar det 100 kr/mån nu i maj(!).

  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2019-05-16 17:02
Ursprungligen av zinned:

Ja, vad jag har hört så är det spikat med $20 i månaden för CC numera.

Vad jag har läst så är det inte spikat med någon höjning - just nu är det kampanj under maj
100 kr för både LR och PS
https://www.adobe.com/se/products/photoshop-l...

Bevaka tråden