Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple släpper ny version av Airpods

Tråden skapades och har fått 91 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-03-31 16:47
Ursprungligen av PaO:

Det beror ju på
The Verge videon ville personen ha ett par all round lurar 24/7 och det är inte budsen IMO
Det är bäst när man är på språng eller tränar och där tycker jag utan att ha provat dem att de räcker till. Medan Airpods är nog mer all round

Nu har jag sett videon flera gånger och ingen gång så säger hon att dom ska vara all round.
Det hon säger är att hon har tre krav på lurarna, kunna ta emot samtal, spela musik och dom måste vara bekväma.

Det samsuck säger i sin reklam är rent utav falsk marknadsföring för ingenting stämmer efter vad man kan se i testet.

Riktigt pinsamt men samsuck hoppas väl att köparna inte är kritiska och tittar på recensioner innan köp.

Eftersom 99 försvinner vill jag visa den bästa recensenten med de snyggaste recensionerna på youtube.
iPhonedo.
Ja han är lite Apple-färgad men han tar fram de där små finesserna och kvaliteerna hos apples produkter som många recensioner missar eller inte lägger krut på, även hos andra produkter.
Man får alltid vänta lite extra på hans recensioner men det är alltid värt det.

Här är recensionen av AirPods 2 där han jämför med Galaxy Buds och tar fram deras nackdelar men även fördelar:

(En funktion som var lite förvånande var att Buds kopplar upp sig från en iPad till en iPhone snabbare än AirPods, men långsammare mellan S10 och en Pixel 3 ?)

Bevaka tråden