Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Telia/Apple Watch... Vem blir först ut?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Inte för att det spelar någon roll vem som blir först ut men jag vill gärna veta när någon annan har lyckats eftersom det inte fungerar ännu för mig.

Jag landar på en dialog där det sägs "Anslutningen misslyckades. Anslutningen till servern förlorades. Försök igen senare."

Jag har iofs provat sedan kl 00.01 eftersom jag råkade vara vaken då

De satte igång kl 8. Jag har provat varje halvtimme sedan kl 4

Jag kunde påbörja processen ca 07.57, men sedan tog det några minuter innan processen var klar. Jag har testat uppkopplingen lite, och telefon, meddelanden och Mail funkar.

  • Medlem
  • Luleå
  • 2019-03-29 09:44

Jag kollade, igår, genom att SMSa "klocka" till 4466 och fick svaret att mitt abonnemang skulle fungera.
Men när jag kollade i appen sa den att "Telia-kontot" inte är "behörigt".

Jag hade samma meddelande i morse (även efter 8) men efter omstart av telefonen försvann det meddelandet och det gick det att koppla upp klockan mot abonnemanget.

Bara ett litet tips till de som eventuellt ser "skumma" meddelanden i sin WatchApp.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2019-03-29 13:53

Tog två minuter för mig.

Nu ska jag ju dumpa Telia inom kort men det kan vara kul att testa medan det är gratis.

Grattis

Ursprungligen av BlackSmp:

De satte igång kl 8. Jag har provat varje halvtimme sedan kl 4

Äntligen!! Jag vet du väntat. Fortsätt skriv Gillar ditt skrivande skarpt ?

Ursprungligen av Sörppa:

Jag kunde påbörja processen ca 07.57, men sedan tog det några minuter innan processen var klar. Jag har testat uppkopplingen lite, och telefon, meddelanden och Mail funkar.

Glöm inte att ha igång er iPhone, annars är det inte mycket som fungerar.

Ursprungligen av E-Sim fighter:

Äntligen!! Jag vet du väntat. Fortsätt skriv Gillar ditt skrivande skarpt ?

Tack

1
Bevaka tråden