Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Frågor om Galaxy S10e och Galaxy Watch Active?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2019-03-11 11:12

När vi testade Samsung Galaxy S10 Plus var det några som frågade om det mindre syskonet Galaxy S10e, och vi ska plocka in ett exemplar för att testa just hur den står sig mot storasyskonen. Det blir inte ett klassiskt test utan mer jämföra hur upplevelserna står sig mot varandra. Jag ska hämta upp testexemplaret i morgon, och innan dess tänkte jag passa på att fråga vad ni vill veta om S10e?

Jag kommer samtidigt plocka upp ett testexemplar av smartklockan/aktivitetsklockan Galaxy Watch Active, och samma sak gäller där, alla frågor ni har och saker ni vill att jag ska kika på inför testet är det bara att skriva av er om här så ska jag kika på det.

Batteritid på S10e vs S10 Plus.
Batteritid på Watch Active.

Tack.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2019-03-11 13:16
Ursprungligen av keptang:

Batteritid på S10e vs S10 Plus.
Batteritid på Watch Active.

Tack.

Det ska jag definitivt kolla upp! Batteritiden för Galaxy Watch Active ska bli intressant att testa, under MWC påstod deras representant att den ska få 2-3 dagar med normal användning, om det stämmer är det riktigt imponerande med tanke på hur litet batteriet är. Och om det skulle börja krisa sig kan man ladda klockan med sin Galaxy S10 (eller Huawei Mate 20 Pro om man äger en sådan).

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2019-03-11 15:05

Det är tydligen missförstånd i kommunikationen hos Samsung, och det är tisdag nästa vecka jag ska dit för demosession och utdelning av testexemplar. Men nåväl, då får vi mer tid till att önska saker jag ska titta närmare på i den här forumtråden

Jag har haft iPhone sen den släpptes i Sverige och har vart trogen sen dess. Men nu tycker jag Apple tappat greppet och börjar snegla på just en Samsung S10E. Men man är ju väldigt knuten till Apples ekosystem (iCloud, Apple Watch, HomePod, iMac).

Så jag skulle vilja veta hur S10E lirar med iCloud och även Apple Watch?

Kan den strömma musik till Apple TV och HomePod?

Ursprungligen av iTiger:

Jag har haft iPhone sen den släpptes i Sverige och har vart trogen sen dess. Men nu tycker jag Apple tappat greppet och börjar snegla på just en Samsung S10E. Men man är ju väldigt knuten till Apples ekosystem (iCloud, Apple Watch, HomePod, iMac).

Så jag skulle vilja veta hur S10E lirar med iCloud och även Apple Watch?

Kan den strömma musik till Apple TV och HomePod?

Dom grejerna har Apple låst till sin egen hårdvara tyvärr.

1
Bevaka tråden