Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Oneplus 7 kan få flärpfri skärm med dold selfiekamera

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu finns det renderingar ute på nätet som påstås visa kommande mobilen Oneplus 7. Om de stämmer bjuds vi på en selfiekamera som skjuts upp på ovansidan vid behov, skärm utan flärp och tre bakre kameror.

Läs hela artikeln här

Jag tror egentligen inte på mobiler med rörliga delar. De ska stå emot skit i maskineriet och så vidare. Å andra sidan byts väl mobiler ut stup i kvarten? Eller, kanske inte numera, då de har blivit så pass dyra? Undrar vad den här kommer att kosta. OP driver upp priset vid varje release.

Ursprungligen av Zeugma:

Jag tror egentligen inte på mobiler med rörliga delar. De ska stå emot skit i maskineriet och så vidare. Å andra sidan byts väl mobiler ut stup i kvarten? Eller, kanske inte numera, då de har blivit så pass dyra? Undrar vad den här kommer att kosta. OP driver upp priset vid varje release.

Den rörliga kameran kan vara ett listigt försök att få kunderna att uppgradera igen efter 24 månader nu när det slutats upp med det...?

Ursprungligen av Mackan1984:

Den rörliga kameran kan vara ett listigt försök att få kunderna att uppgradera igen efter 24 månader nu när det slutats upp med det...?

Jo, visst försöker de få folk att uppgradera igen! Frågan är om en rörlig kamera kan göra det. ?

Ursprungligen av Zeugma:

Jo, visst försöker de få folk att uppgradera igen! Frågan är om en rörlig kamera kan göra det. ?

Är det någon som gillar selfies kan den nog slitas ut på 24 månader ?
2019 motsvarighet till ”sprucken display” blir ”trasig selfie-kamera”.

Kanske dags att uppgradera, jag sitter på en OnePlus 3T. Selfiekameran får gärna vara undangömd för min del. Jag använder den sällan så den nöts inte ut i första taget och då slipper man störande saker som tar skärmyta.

1
Bevaka tråden