Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

K: Maxad MacBook Pro 15" 2015

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-01-13 18:49

Hade egentligen tänkt köpa en helt ny MacBook Pro 2018 med Vega Pro 20 men det tar emot att köpa en dator för så mycket pengar som inte går att reparera över huvud taget. Det minsta man kan begära är att det ska gå att byta ut lagringsmedia. Därför tänkte jag nu se om det mot förmodan är så att någon sitter på en MacBook Pro 15" från 2015 som är fullutrustad med 2.8 GHz i7, 1 TB SSD, 16 GB minne och Radeon R9 M370X. Jag är petig med skicket så endast mycket sparsamt använda datorer i nyskick är av intresse. Bor i Göteborg och datorn bör i så fall finnas i närheten då jag vill kunna granska den innan ett eventuellt köp.

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2019-03-05 16:20

macbook 15 late 2016

Ursprungligen av P1200VB:

Hade egentligen tänkt köpa en helt ny MacBook Pro 2018 med Vega Pro 20 men det tar emot att köpa en dator för så mycket pengar som inte går att reparera över huvud taget. Det minsta man kan begära är att det ska gå att byta ut lagringsmedia. Därför tänkte jag nu se om det mot förmodan är så att någon sitter på en MacBook Pro 15" från 2015 som är fullutrustad med 2.8 GHz i7, 1 TB SSD, 16 GB minne och Radeon R9 M370X. Jag är petig med skicket så endast mycket sparsamt använda datorer i nyskick är av intresse. Bor i Göteborg och datorn bör i så fall finnas i närheten då jag vill kunna granska den innan ett eventuellt köp.

Hej har en macbook 15 late 2016 i toppskick.

2.9 ghz i7
1 tb ssd
16 ram
radeon pro 4gb samt intel hd graphics 530.

Skulle det vara intressant? Bor i Öjersjö just utanför GBG

Med vänlig hälsning,

Robert

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-03-05 22:32

Jag är tyvärr bara intresserad av en 2015 modell då jag vill kunna byta ut SSD:n om det behövs.

1
Bevaka tråden