Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Detta önskar jag mig av Google under 2019

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Här är min önskelista till Google – snälla gör det här under 2019. Bland önskningarna bland annat bättre appar, roligare Chromecast och ett sätt att samla alla meddelanden.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • The space-time continuum
  • 2018-12-28 23:57

Håller med om att Google är ett under av inkonsekventa och röriga användargränssnitt i sina appar, och även i sina olika inkonsekventa system i form av Android och ChromeOS.

Googles gränssnitt i deras webtjänsternas gillar jag däremot riktigt bra (för det mesta).

  • Medlem
  • 2018-12-29 09:01

För min del kvittar det om Pixel kommer till Sverige men för alla entuiaster är det tråkigt. Annars är jag nöjd med det mesta och har alla generationer av Chromecast i olika placeringar ?

Ursprungligen av PaO:

För min del kvittar det om Pixel kommer till Sverige men för alla entuiaster är det tråkigt. Annars är jag nöjd med det mesta och har alla generationer av Chromecast i olika placeringar ?

Det är inte heller så att den inte går att köpa i Sverige bara för att inte Google lanserat den här själva. Vill man ha en så är det bara att köpa.

  • Medlem
  • 2018-12-29 22:32
Ursprungligen av keptang:

Det är inte heller så att den inte går att köpa i Sverige bara för att inte Google lanserat den här själva. Vill man ha en så är det bara att köpa.

Det håller jag med om ?

Jag hoppas Google fixar den dåliga timingen för lanseringen av deras Pixel mobiler som har varit ett problem ändå sedan den första generationen.
En av orsakerna till den usla försäljningen enligt min mening. De borde komma ungefär ut samtidigt när Qualcomm släpper nya processor eller strax efter. Nånstans kring våren.

Nu är Google alldeles ”ur fas” med hur konsumenter uppgraderar hela tiden med en sen höstlansering långt efter alla andra android märken, så var det med Snapdragon 845 och det blir väl samma sak med med det nya 855 chippet. På det här sättet lär de aldrig utmana Samsung och Huawei.
Så gör om och gör rätt en gång för alla.

Sen får de gärna säljas i Sverige också.

1
Bevaka tråden