Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99 guidar dig till julklappsinköpen

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det är hög tid att handla julklappar nu och 99 har sammanställt några av de bästa tipsen när det gäller hårda teknikklappar. Bidra gärna med egna tips i kommentarstråden.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2018-12-02 21:23

Passar inte direkt in i kategorin, men jag har uppskattat och använt readly en hel del sedan jag började prenumerera på tjänsten. Stort utbud av tidningar från många länder som även kan lösas offline.
En till mediaspelare och spelmaskin i litet format, Nvidia Shield V2. Kanske värt en test hos 99

Ursprungligen av spode:

Passar inte direkt in i kategorin, men jag har uppskattat och använt readly en hel del sedan jag började prenumerera på tjänsten. Stort utbud av tidningar från många länder som även kan lösas offline.
En till mediaspelare och spelmaskin i litet format, Nvidia Shield V2. Kanske värt en test hos 99

Readly och liknande tjänster är väl ett superbra tips till den som kanske "har allt" i prylväg. Bra tips!

Vi har pratat om Nvidia Shield i flera omgångar faktiskt, men just nu på rak arm kommer jag inte ihåg varför det inte blivit något test än så länge. Får ta upp det på måndagsmötet

1
Bevaka tråden