Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vill du jobba på 99? Vi söker nu en fullstack-utvecklare

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

"Hur sjutton tänkte dom här?", "Varför har dom inte gjort på det här sättet?"
Har du någon gång yttrat meningarna ovan när du besökt 99? Känner du att du sitter på massa bra ideer och kunskap om hur vår plattform kan förbättras? Var du en av alla dom som tyckte våra nya färger var fula i den här tråden?

Nu har du chansen!

Vårt teknikteam ska stärkas upp, denna gång med en fullstack-utvecklare. Som fullstack-utvecklare jobbar du på båda sidor (som fram- och baksida, inte ljusa respektive mörka sidan) där du jobbar både nära mig med ren utveckling, men även vår UX:are och designer @gurt

Några plus varför du ska jobba på 99:

  • Det finns svenskt kaffe på kontoret

  • Vi har internet

  • Du får träffa och jobba med alla på 99

Några minus med att jobba på 99:

  • Du får träffa och jobba med ALLA på 99

I en klassisk rekryteringsannons bifogas en noga estetiskt utformad och tilltalande bild som ska locka dig som individ

Hur känner du kring bilden ovan? Får du känslan av att "den där vill jag jobba med"? Klart du får, följ denna länk, men glöm inte att sista ansökningsdag är 11/11, så skynda på att slänga iväg din ansökan.

Senast redigerat 2018-11-02 11:59

Tråden rensad. Låt oss hålla oss till ämnet här.

Ursprungligen av Ida Blix:

Tråden rensad. Låt oss hålla oss till ämnet här.

Jag undrar vad ämnet är, finns det något som ska/kan diskuteras? I vart fall önskar jag er alla lycka till på 99 och att ni hittar rätt person för tjänsten. ??

Ursprungligen av Zeugma:

Jag undrar vad ämnet är, finns det något som ska/kan diskuteras? I vart fall önskar jag er alla lycka till på 99 och att ni hittar rätt person för tjänsten. ??

Ämnet är annonsen och eventuella frågor kring tjänsten.

Tack, det hoppas vi med!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-11-08 21:38
Ursprungligen av Klorixx:

I en klassisk rekryteringsannons bifogas en noga estetiskt utformad och tilltalande bild som ska locka dig som individ
https://www.geeks.se/wp-content/uploads/2018/10/14124969_10153738972201850_7856554831638549762_o.jpg

Hur känner du kring bilden ovan? Får du känslan av att "den där vill jag jobba med"?

Jag skulle absolut vilja ha möjligheten att träffa denne estetiskt utformade och tilltalande man på 10-fikat!

Men eftersom jag själv helt saknar de kvalifikationer som krävs för denna tjänst på 99 kommer jag istället ge vår vår IT-avdelning i uppdrag lägga ett så attraktivt aggressivt bud att @Klorixx inte kan motstå att ta tjänst hos oss istället. Dessutom har vi också både kaffe och internet.

Har ni besökare som sitter med IE 8 fortfarande?

Ursprungligen av IngoX:

Jag skulle absolut vilja ha möjligheten att träffa denne estetiskt utformade och tilltalande man på 10-fikat!

Men eftersom jag själv helt saknar de kvalifikationer som krävs för denna tjänst på 99 kommer jag istället ge vår vår IT-avdelning i uppdrag lägga ett så attraktivt aggressivt bud att @Klorixx inte kan motstå att ta tjänst hos oss istället. Dessutom har vi också både kaffe och internet.

Noterat, men då ska det baske mig vara ett bra erbjudande också

Ursprungligen av biffenrydberg:

Har ni besökare som sitter med IE 8 fortfarande?

Det har vi, men en väldigt låg andel (~0.02%), IE överlag (inte Edge inräknat) står för lite mer, men fortfarande ganska låg siffra.

  • Medlem
  • International user
  • 2018-11-10 16:06
Ursprungligen av Klorixx:

Hur känner du kring bilden ovan? Får du känslan av att "den där vill jag jobba med"? Klart du får, följ denna länk, men glöm inte att sista ansökningsdag är 11/11, så skynda på att slänga iväg din ansökan.

När jag tittar på bilden känns det som att jag pressas ihop på mitten tills huvudet spricker av vällust Skämt å sido vore det fantastiskt kul att jobba med er men jag trivs så bra här uppe i Norrland och "ja flytt int"

  • Avstängd
  • Kungsholmen
  • 2018-11-10 16:26

Trevlig presentation

Ursprungligen av Klorixx:

"Hur sjutton tänkte dom här?", "Varför har dom inte gjort på det här sättet?"
Har du någon gång yttrat meningarna ovan när du besökt 99? Känner du att du sitter på massa bra ideer och kunskap om hur vår plattform kan förbättras? Var du en av alla dom som tyckte våra nya färger var fula i den här tråden?

Nu har du chansen!

Vårt teknikteam ska stärkas upp, denna gång med en fullstack-utvecklare. Som fullstack-utvecklare jobbar du på båda sidor (som fram- och baksida, inte ljusa respektive mörka sidan) där du jobbar både nära mig med ren utveckling, men även vår UX:are och designer @gurt

Några plus varför du ska jobba på 99:

  • Det finns svenskt kaffe på kontoret

  • Vi har internet

  • Du får träffa och jobba med alla på 99

/static/artikel/bild/67581?l=eyJyZXNvdXJjZSI6Ilwvc3RhdGljXC9hcnRpa2VsXC9iaWxkXC82NzU4MSIsImZpbHRlcnMiOlsiYT0yOiIsInI9MCwwLDAsMSJdLCJwYXJhbXMiOltdLCJrZXkiOiJhNmJjYWY1MzE1ODhlN2JmNDRlOTBiZGEyOGQ2ZjYyMSJ9

Några minus med att jobba på 99:

  • Du får träffa och jobba med ALLA på 99

I en klassisk rekryteringsannons bifogas en noga estetiskt utformad och tilltalande bild som ska locka dig som individ
https://www.geeks.se/wp-content/uploads/2018/10/14124969_10153738972201850_7856554831638549762_o.jpg

Hur känner du kring bilden ovan? Får du känslan av att "den där vill jag jobba med"? Klart du får, följ denna länk, men glöm inte att sista ansökningsdag är 11/11, så skynda på att slänga iväg din ansökan.

Tack för trevlig och annorlunda presentation med glimten i ögat och med passande och välavvägd humor med förvrängt huvud, men när jag ville delta i det roliga genom att byta plats på Idas och Jakobs huvuden då tog det roliga slut.
Du är i alla fall rätt man för rätt jobb.
Lycka till med annonsen.

1
Bevaka tråden