Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pixel 3 XL går redan att köpa i Hongkong

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den officiella lanseringen sker först imorgon kväll, men det hindrar inte Googles nya flaggskepp Pixel 3 XL från att redan finnas på en butikshylla i Hongkong.

Läs hela artikeln här

Vi hoppas på en total överraskning som bonus!

Ursprungligen av Zeugma:

Vi hoppas på en total överraskning som bonus!

Det vore fint om de lyckats behålla något hemligt faktiskt!

  • Medlem
  • 2018-10-08 14:17
Ursprungligen av Ida Blix:

Det vore fint om de lyckats behålla något hemligt faktiskt!

Pixel 3/XL och nya Chromecasten verkar ju få lansering väldig nära på/samtidigt som eventet, och har ju sålts till folk.

Pixel Slate som det dök upp bilder på först i lördags, och andra produkter som inte riktigt existerar än (uppdaterad Home/Max tack) och har lansering längre in i framtiden kan de ju kanske ha lyckats hålla hemliga.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-10-08 14:39
Ursprungligen av kabex:

Pixel 3/XL och nya Chromecasten verkar ju få lansering väldig nära på/samtidigt som eventet, och har ju sålts till folk.

Pixel Slate som det dök upp bilder på först i lördags, och andra produkter som inte riktigt existerar än (uppdaterad Home/Max tack) och har lansering längre in i framtiden kan de ju kanske ha lyckats hålla hemliga.

En bredare utrullning av både Pixel-telefoner och plattor samt smarta hemmet-prylar som högtalare och liknande vore ju fantastiskt trevligt! Jag tror tyvärr inte att Sverige kommer med i årets lanseringskavalkad, men oj om jag skulle bli glad över att ha fel på den punkten!

Fattar inte riktigt varför dom inte släpper telefonen i Sverige? I hur många länder släpptes Google pixel 2?

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-10-08 15:23
Ursprungligen av westerlu77:

Fattar inte riktigt varför dom inte släpper telefonen i Sverige? I hur många länder släpptes Google pixel 2?

Pixel 2 XL släpptes i Australien, Kanada, Tyskland, Italien, Puerto Rico, Singapore, Spanien, Storbritannien och USA. Pixel 2 släpptes inte i Spanien och Italien, men annars samma regioner. Jag tror att Pixel 3 kommer expandera till fler regioner, tyvärr tror jag inte att Sverige är tillräckligt stort för att Google ska lansera här den här gången. De är ändå ganska nya vad det gäller produktutveckling och lanseringar av fysiska produkter, och att lansera telefoner är än mer komplicerat att göra på olika internationella marknader. Men som sagt, jag har väldigt gärna fel här.

Ursprungligen av ekloev:

Pixel 2 XL släpptes i Australien, Kanada, Tyskland, Italien, Puerto Rico, Singapore, Spanien, Storbritannien och USA. Pixel 2 släpptes inte i Spanien och Italien, men annars samma regioner. Jag tror att Pixel 3 kommer expandera till fler regioner, tyvärr tror jag inte att Sverige är tillräckligt stort för att Google ska lansera här den här gången. De är ändå ganska nya vad det gäller produktutveckling och lanseringar av fysiska produkter, och att lansera telefoner är än mer komplicerat att göra på olika internationella marknader. Men som sagt, jag har väldigt gärna fel här.

Samtidigt tycker Apple tvärtom om lilla Sverige och har hela tre Apple Stores!

  • Medlem
  • 2018-10-08 19:41
Ursprungligen av Texmex:

Samtidigt tycker Apple tvärtom om lilla Sverige och har hela tre Apple Stores!

Apple säljer hårdvara
Google säljer information

Ursprungligen av Texmex:

Samtidigt tycker Apple tvärtom om lilla Sverige och har hela tre Apple Stores!

Apple är ju beroende av att deras telefoner osv faktiskt säljer och går att få tag på. Annars skulle ju iOS dö.
Men googles hårdvarusatsning handlar väl mer om att visa hur de tänker sig att plattformen kan användas på ett bra sätt. Ungefär som Microsoft med sina surface enheter. Inte så viktigt att finnas överallt vi i Sverige har inte brist på andra Android enheter att välja på.

Det där är så underbart! Blev glad av att se det, förhoppningsvis kan de överraska!

1
Bevaka tråden