Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bilderna från Idas Apple-resa

Tråden skapades och har fått 20 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ida ger sig iväg till Cupertino för att hänga med Apple och titta på nya produkter. Här kan du följa hennes resa i bildform.

Läs hela artikeln här

Ida kör lite Vlogg också!

  • Medlem
  • 2018-09-11 21:47

Vilken häftig resa - och kul med lite personlig touch med Vloggen. Lite avis är man allt, men kan i alla fall skryta med att jag ska till Borås imorgon.

Fick du SSSS (Secondary Security Screening Selection) på boardingkortet? Hoppas att du inte behövde byta inrikes i USA då. Sjukt jobbig procedur som jag råkat ut för några gånger.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-09-12 10:57
Ursprungligen av jakobnilsson:

Nice Lya där kommer Ida att slagga gott. Hoppas hon inte försover sig taggad men lite jetlaggad

Ursprungligen av primu[s]®:

Fick du SSSS (Secondary Security Screening Selection) på boardingkortet? Hoppas att du inte behövde byta inrikes i USA då. Sjukt jobbig procedur som jag råkat ut för några gånger.

Inrikes här i USA behövde jag inte byta plan. På Arlanda tog de sina remsor och kollade efter sprängmedel på mig och mina grejer. Vid gaten i Helsingfors var det dags igen, men det var ändå rätt smidigt måste jag säga.

Ursprungligen av cubeis:

Nice Lya där kommer Ida att slagga gott. Hoppas hon inte försover sig taggad men lite jetlaggad

Jag ställde flera alarm och är vaken i god tid! Puh! Hade aldrig förlåtit mig själv annars...

Har ett till litet avsnitt ute nu:

Den som inte tycker om eller använder Instagram ska dock inte vara ledsen – bilder går också att se här!

Jag ser dock inte ett skit ja!

Är bilderna länkade från Instagram?

Ursprungligen av SweSG:

Är bilderna länkade från Instagram?

Japp.
scontent.cdninstagram.com

Ursprungligen av keptang:

Japp.
scontent.cdninstagram.com

Jo, jag har ju blockerat hela Instagram + liknande sajter!

Inte mycket att göra! Får gissa vad bilderna ska föreställa!

Ursprungligen av SweSG:

Jo, jag har ju blockerat hela Instagram + liknande sajter!

Inte mycket att göra! Får gissa vad bilderna ska föreställa!

Jag syns, Apple Park syns, Tim Cook också. Jag har fotat vad jag varit med om så klart. Vi har ingen galleri-funktion här så så svårt att presentera många bilder på ett bra sätt.

Ursprungligen av SweSG:

Jo, jag har ju blockerat hela Instagram + liknande sajter!

Inte mycket att göra! Får gissa vad bilderna ska föreställa!

Gå till biblioteket och kolla där!

Ursprungligen av jakobnilsson:

Gå till biblioteket och kolla där!

Jo, jag laddar ju nästan inget som kommer från andra länkar:

Jag är på väg att blockera hela internet ja

Ursprungligen av SweSG:

Jo, jag laddar ju nästan inget som kommer från andra länkar:

Men lik förbaskat använder du dig av en tredjepart när du länkar bilder (imgur)...

Ursprungligen av suddgummi:

Men lik förbaskat använder du dig av en tredjepart när du länkar bilder (imgur)...

Jag kan tyvärr inte blockera allt. Då skulle inte mycket fungera!

Jag postar dock länkar blint ibland.

1
Bevaka tråden