Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kommer en uppdaterad iPad Mini i år?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vad tror ni? Får vi se en uppdaterad mini till hösten eller är det på väg bort ur sortimentet.
Senaste mini 4 kom väl 2015 om jag mins rätt.
Varför jag undrar är för att hemknappen har börjat spöka på frugans mini och nu undrar man så klar om det är idé att laga eller invänta ny uppdaterad version av minin.
Sedan undrar man hur det kommer sig att nya ”vanliga” iPad kan vara billigare än mini4 som ör så pass gamal.

3 år sen sist, hoppas inte på för mycket kärlek från Apple till iPad mini, ungefär som med Mac mini, 3,5 år sen.
Kanske kommer något i slutet på året, runt september-november.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-05-22 21:31
Ursprungligen av Christian_W:

Sedan undrar man hur det kommer sig att nya ”vanliga” iPad kan vara billigare än mini4 som ör så pass gamal.

Applelogik

Jag är skeptisk till att det kommer en ny iPad mini, särskilt om ryktena om ännu större iphone är sant.

Jag tvivlar på det

Ingen skulle bli gladare än jag om Apple lanserade en Ipad Mini med kantfri design, snabbare processor och stöd för Apple Pencil. Tyvärr tror jag formatet är pensionerat, och att det är 9,7", 10,5" och 12,9" som gäller för Ipad ett tag framöver.

Ursprungligen av HannaJohansson:

Jag tvivlar på det

Kanske börjar bli dags att väck min gamla tråd till liv igen.
iPad Mini "romours"

Ursprungligen av jakobnilsson:

Ingen skulle bli gladare än jag om Apple lanserade en Ipad Mini med kantfri design, snabbare processor och stöd för Apple Pencil. Tyvärr tror jag formatet är pensionerat, och att det är 9,7", 10,5" och 12,9" som gäller för Ipad ett tag framöver.

Ursprungligen av Christian_W:

Kanske börjar bli dags att väck min gamla tråd till liv igen.
iPad Mini "romours"

Ja här får jag (förmodligen) äta upp mina ord. Att en ny Ipad Mini är på gång verkar ju nu ganska troligt!

1
Bevaka tråden