Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rabatt på spel

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-03-08 15:22

I den här tråden kan vi tipsa varandra om bra IOS-spel som är prissänkta.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-03-08 15:29

Nintendo firar Mario-dagen med 50% rabatt på Super Mario Run som körs igång den 10 mars, alltså nu på lördag. Utmärkt tillfälle för er som funderat på ett köp men blivit avskräckta av prislappen. Det kostar 109 kronor i vanliga fall men kan nu fås för endast 50 kr. Det är kul och ger många speltimmar, och med lägre pris är det en icke-fråga om du över huvud taget gillar Nintendos rundlagda rörmokare.

https://itunes.apple.com/se/app/super-mario-r...

Senast redigerat 2018-03-08 18:52
Ursprungligen av ekloev:

Nintendo firar just nu Mario-dagen med 50% rabatt på Super Mario Run, utmärkt tillfälle för er som funderat på ett köp men blivit avskräckta av prislappen. Det kostar 109 kronor i vanliga fall men kan nu fås för endast 50 kr. Det är kul och ger många speltimmar, och med lägre pris är det en icke-fråga om du över huvud taget gillar Nintendos rundlagda rörmokare.

https://itunes.apple.com/se/app/super-mario-r...

Bra tips. Men fortfarande 109kr. Tror det var from den 10 mars priset skulle gå ner.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-03-08 18:51
Ursprungligen av kafferast:

Bra tips. Men fortfarande 109kr. Tror det var from den 10 mars priset skulle gå ner.

Ah det stämmer det, bra uppmärksammat! Eftersom jag köpte spelet när det släpptes ser jag inte prislappen Ändrade ovan inlägg.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-03-10 08:50

Bra initiativ. Har redan Mario Run, rekommenderas.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-03-21 16:09

Nu såg jag att samtliga tre delar in Infinity Blade-trilogin har sänkts till 10 kr per titel. Det är tekniskt snygga actionäventyr som kanske inte är riktigt lika imponerande spelmekaniskt som de är visuellt attraktiva, men om man varit sugen på att testa dem är det väl ypperlig tid nu tänker jag.

Infinity Blade
Infinity Blade II
Infinity Blade III

1
Bevaka tråden