Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi som fått leverans av iMac Pro

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det fler som fått sina iMac Pro? Vilken konfiguration beställde du?

Vi köpte in en basic 8-core men jag hann knappt öppna lådan så ringde en kund och ville hyra den. Så nu har jag beställt en 10-core med 64GB RAM, 1TB SSD och Vega64 kortet. Längtar

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2018-01-14 21:36

Jag har inte beställt någon men kan ju ändå läsa om den.
https://www.digitalartsonline.co.uk/reviews/c...

Min är precis leverad hem men jag är på jobbet.
10/64/2/64 om det säger något.
Jag beställde genom att ringa Apple och göra beställningen. På det sättet kunde jag byta det arabiska tangentbordet som var valet på onlinebutiken till ett svenskt, det gick smärtfritt. Så köper ni datorn utomlands och vill ha annat tangentbord än vad som erbjuds i butiken ring och beställ.
Återkommer om några timmar när jag fått testa datorn.

Uppdatering 1. Jag väljer att inte installera från min Time Machine backup som varit med på 3 tidigare datorer utan "tar det från början". Just nu installerar Jag Final Cut Pro X och RED-tillägg.
Gillar den snabba disken, 2500-3000 MB/s. återkommer efter FCP X och Motion-installation.

Senast redigerat 2018-01-16 09:55

Så har jag använt datorn en del. Final Cut Pro X med drönarklipp i rejält komprimerad H.264 (50 Mbit/s). Men mest imponerade är prestandan med REDCODE RAW på 120 MByte/s i FCP X. Det är helt ok att arbeta med det.

1
Bevaka tråden