Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Litet tangentbord

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Huddinge
  • 2017-12-08 11:37

Hej!

Kan någon förklara för mig varför jag inte får fullängd på tangentbordet ?
iPhone 8 plus Ios 11.1.1

MVH
Erik

Kan du lägga upp en bild? Börja med att uppdatera iOS.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2017-12-08 13:00
Ursprungligen av barbapappa_86:

Kan du lägga upp en bild? Börja med att uppdatera iOS.

Jag har lagt upp bild. Har varit så sedan jag köpte den.

Ursprungligen av erik67:

Jag har lagt upp bild.

Din bild består av ett streck (se bilaga), du får nog kolla det, för vi förstår inte vad du menar med "fullängd".

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2017-12-08 14:03

Bilden har funnits där sedan tråden startades. Ni får väl stänga av adblock och liknande.

tillägg: den verkar ligga nånstans hos google och bara synas om man är inloggad med sitt google-konto

Där ser man.
Men det där ser inte ut som Apples tangentbord i iOS11. Då ska det vara små grå tecken också (som visar vilket tecken som ligger på Shift (eller svep neråt).

Har TS ett tredjepartstangentbord installerat möjligen?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2017-12-08 14:13
Ursprungligen av Mija:

Bilden har funnits där sedan tråden startades. Ni får väl stänga av adblock och liknande.

tillägg: den verkar ligga nånstans hos google och bara synas om man är inloggad med sitt google-konto

Stämmer att jag länkade från mitt google foto. My mistake

Syns den nu ?

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2017-12-08 14:18

Ska det inte vara så? Samma på min iPhone 6, inga tredjepartstgb. Inga små grå tecken som carlsson skriver om, det har jag bara på iPad.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2017-12-08 14:19
Ursprungligen av carlsson:

Där ser man.
Men det där ser inte ut som Apples tangentbord i iOS11. Då ska det vara små grå tecken också (som visar vilket tecken som ligger på Shift (eller svep neråt).

Har TS ett tredjepartstangentbord installerat möjligen?

Det stämmer, jag har Gboard installerat. Men nog fasiken är det apples tangentbord jag använder ?

Ursprungligen av erik67:

Det stämmer, jag har Gboard installerat. Men nog fasiken är det apples tangentbord jag använder ?

Det ser ut så. Se bifogat.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2017-12-08 21:51

Sen skiljer sig Apples tangentbord åt beroende på vilken app man är inne i och vad man gör.

Nederst fleksy.

1
Bevaka tråden