Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Du kommer få Baba Yetu på hjärnan

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Rycks med i tonerna till ledmusiken till datorspelet Civilization IV som också blev den första spelmusiken att vinna en Grammy.

Läs hela artikeln här

Musiken till Civ är verkligen kärlek! Sålde in @amandareventlidBaba Yetu idag. Tyvärr visar det sig att @Ischy inte är på min sida där, så behöver fundera på lämplig åtgärd.

Här är officiella musikvideon till Baba Yetu från albumet Calling All Dawns, givetvis med massa Civ IV-CGI.

Christopher Tin har även gjort temat till Civilization VI. Det heter Sogno di Volare och går verkligen inte av för hackor heller.

Vill även göra en shout out för teasern som släpptes inför Civilization VI. Väldigt snygg, Sean Beans röst tillsammans med videoklippen och musiken.. grymt! Låten är förövrigt en variant på Adagio In D Minor av John Murphy, ursprungligen från filmen Sunshine.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-12-01 19:51
Ursprungligen av emilakered:

Musiken till Civ är verkligen kärlek! Sålde in @amandareventlidBaba Yetu idag. Tyvärr visar det sig att @Ischy inte är på min sida där, så behöver fundera på lämplig åtgärd.

Här är officiella musikvideon till Baba Yetu från albumet Calling All Dawns, givetvis med massa Civ IV-CGI.

Christopher Tin har även gjort temat till Civilization VI. Det heter Sogno di Volare och går verkligen inte av för hackor heller.

Vill även göra en shout out för teasern som släpptes inför Civilization VI. Väldigt snygg, Sean Beans röst tillsammans med videoklippen och musiken.. grymt! Låten är förövrigt en variant på Adagio In D Minor av John Murphy, ursprungligen från filmen Sunshine.

Ni kan mata mig med kaffe och choklad samtidigt som ni kör låten på loop @emilakered. För att skapa positiva associationer till låten!

1
Bevaka tråden