Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Häng med när 99 livesänder Google-eventet i kväll

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I kväll klockan 18.00 är det dags för nästa stora teknikevent och
99-redaktionen täcker härligheten live med en stunds försnack.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2017-10-03 17:45

Gissa ?
Trevligt med ny live sändning

Håller med ovanstående! Alltid kul med live-sändningar! Nu vet jag inte om ni tidigare har täckt Google-event eller om ni bara har kört Apple. Men om detta är en del av "den nya expansionen" så är tycker jag det låter toppen!

Om ni alltid har täckt dessa event så är jag ändå glad för att ni fortsätter med det

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-10-03 19:46
Ursprungligen av PaO:

Gissa ?
Trevligt med ny live sändning

Haha, ja jag kan nog gissa för din del, men du kanske ska titta på Googles event bara för att konstatera att du gjorde rätt val? För mig ska det bli mycket intressant att se om Pixel 2-telefonerna lanseras i fler marknader, och Google Home också för den delen. Jag står ju och stampar i valet mellan Note 8, Iphone X och Pixel 2. Om den senare tas bort ur ekvationen redan under eventet blir det en sak mindre att ta med i beräkningarna, men det vore så klart trevligast om alla tre var ett alternativ på vår marknad.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-10-03 20:15
Ursprungligen av Krylovrum:

Håller med ovanstående! Alltid kul med live-sändningar! Nu vet jag inte om ni tidigare har täckt Google-event eller om ni bara har kört Apple. Men om detta är en del av "den nya expansionen" så är tycker jag det låter toppen!

Om ni alltid har täckt dessa event så är jag ändå glad för att ni fortsätter med det

Mycket roligt att höra! Vi har täckt Google-event live tidigare, men inte som live-video utan traditionell nyhetsbevakning. Att vi har täckt Apples event som live-video är delvis rotat i att det varit tradition med Apples stora årliga event vilket det inte varit på samma sätt med Google, Samsung och Microsoft, men nu när även dessa företag har egna event som årliga event ska vi så klart ge dem samma uppmärksamhet. Som du är inne på där ska vi nu täcka alla intressanta företag och produkter som utgör vår digitala livsstil, och det innefattar live-sändningar av intressanta event som redaktionen och alla som hänger här på 99.se tycker är intressant. Google är ju definitivt ett företag med flera produkter i olika delar av vår digitala vardag så det ska bli intressant att se vad som presenteras (och om produkterna kommer hit). Microsofts Surface-event i slutet av månaden är ett annat kommande event vi siktar på att live-sända, vi hoppas att du hänger med på båda!

Ursprungligen av ekloev:

Mycket roligt att höra! Vi har täckt Google-event live tidigare, men inte som live-video utan traditionell nyhetsbevakning. Att vi har täckt Apples event som live-video är delvis rotat i att det varit tradition med Apples stora årliga event vilket det inte varit på samma sätt med Google, Samsung och Microsoft, men nu när även dessa företag har egna event som årliga event ska vi så klart ge dem samma uppmärksamhet. Som du är inne på där ska vi nu täcka alla intressanta företag och produkter som utgör vår digitala livsstil, och det innefattar live-sändningar av intressanta event som redaktionen och alla som hänger här på 99.se tycker är intressant. Google är ju definitivt ett företag med flera produkter i olika delar av vår digitala vardag så det ska bli intressant att se vad som presenteras (och om produkterna kommer hit). Microsofts Surface-event i slutet av månaden är ett annat kommande event vi siktar på att live-sända, vi hoppas att du hänger med på båda!

Utmärkt idé att täcka samtliga event.
Kul framför allt för en Apple nörd som mej, men som använder chromecast , Windows, Linux, Freebsd mm.

Ett rejält open source event skulle jag vilja ha med

1
Bevaka tråden