Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

tvOS 11?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kör idag med tvOS 10.2.2 på min ATV 4. Söker i GUI och har även kollat i iTunes, men ingen uppdatering kommer. Är den inte live än?

Ursprungligen av barbapappa_86:

Kör idag med tvOS 10.2.2 på min ATV 4. Söker i GUI och har även kollat i iTunes, men ingen uppdatering kommer. Är den inte live än?

Du har ingen gammal betaprofil som ligger och skräpar?

Och, ja, tvOS 11 är live

Ursprungligen av BlackSmp:

Du har ingen gammal betaprofil som ligger och skräpar?

Och, ja, tvOS 11 är live

Doh! Trodde jag hade kollat allt. Tack!

Ursprungligen av barbapappa_86:

Kör idag med tvOS 10.2.2 på min ATV 4. Söker i GUI och har även kollat i iTunes, men ingen uppdatering kommer. Är den inte live än?

Se upp om du använder Hemmadelning för att titta på film och tv-serier i "Datorer"-appen. Det finns inte längre något filter för att endast visa osett materiel. Har du ett stort arkiv av filmer och tv-serier blir stört omöjligt att hålla reda på vad man sett tidigare.

Se bl.a denna tråd:
https://discussions.apple.com/thread/8073022?...

Jag ångrar att jag uppdaterade till 11:an eftersom det tillförde inget nytt som jag har nytta av utan det enda var att den förstörde appen Datorer. Snyggare är den men mycket sämre att använda.

Ursprungligen av Sir N.:

Se upp om du använder Hemmadelning för att titta på film och tv-serier i "Datorer"-appen. Det finns inte längre något filter för att endast visa osett materiel. Har du ett stort arkiv av filmer och tv-serier blir stört omöjligt att hålla reda på vad man sett tidigare.

Se bl.a denna tråd:
https://discussions.apple.com/thread/8073022?...

Jag ångrar att jag uppdaterade till 11:an eftersom det tillförde inget nytt som jag har nytta av utan det enda var att den förstörde appen Datorer. Snyggare är den men mycket sämre att använda.

Ingen fara, använder inte Hemmadelning. Men tack för tipset.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2017-10-04 00:02
Ursprungligen av Sir N.:

Jag ångrar att jag uppdaterade till 11:an eftersom det tillförde inget nytt som jag har nytta av

Vad menar du? Med tvOS 11 infördes ju funktionen med mörkt och ljust gränssnitt som automatiskt växlar efter solens upp och nedgång på din breddgrad. Så man slipper kolla ut genom fönstret. Otroligt användbart.

Ursprungligen av IngoX:

Vad menar du? Med tvOS 11 infördes ju funktionen med mörkt och ljust gränssnitt som automatiskt växlar efter solens upp och nedgång på din breddgrad. Så man slipper kolla ut genom fönstret. Otroligt användbart.

Vilken otrolig innovation. Det kommer att minska slitaget på persiennerna samt spara plats i min telefon eftersom jag nu kan slänga min solen upp- och nedgångapp.?

Ursprungligen av barbapappa_86:

Doh! Trodde jag hade kollat allt. Tack!

Jag var nästan rädd för att föreslå det där till dig

Men eftersom jag hade samma fel med ios 11.0.1 så tänkte jag "WTF, man vet aldrig:)"

1
Bevaka tråden