Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Webhallen erbjuder förhandsbokning på iPhone X?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2017-09-17 14:18

Såg precis att man kan förhandsboka iPhone X redan nu på Webhallen. En miss från deras sida eller vad är det som har hänt?

https://www.webhallen.com/se-sv/mobilt/274547...

  • Medlem
  • 2017-09-17 14:37

Jag upptäckte detta igår och förhandsbokade direkt. Jag har kontaktat Webhallen på e-post och inväntar svar, men Cyberphoto har också gjort samma sak. Tror vissa butiker tjuvstartar lite, men den officiella och egentliga förhandsbokningen börjar den 27 oktober.

  • Medlem
  • 2017-09-17 14:45

Men förmodligen kommer jag ta bort min förhandsbokning hos Webhallen ändå, jag kommer vara snabb med min förhandsbokning så det kommer förmodligen inte spela någon stor roll. Uppskattar Apples service och generösa returpolicy. Slippa allt krångel.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2017-09-17 16:03
Ursprungligen av WiFi:

Men förmodligen kommer jag ta bort min förhandsbokning hos Webhallen ändå, jag kommer vara snabb med min förhandsbokning så det kommer förmodligen inte spela någon stor roll. Uppskattar Apples service och generösa returpolicy. Slippa allt krångel.

Du räknar med att få leverans den 3:e via Apple.se? Jag kör nog dubbelgardering. Ser ingen anledning att inte förboka hos webhallen. Man är ändå inte bunden på något sätt ändå. Kommer nog göra samma sak på Telia.se den 27:e.

  • Medlem
  • 2017-09-17 16:18
Ursprungligen av ipodfan:

Du räknar med att få leverans den 3:e via Apple.se? Jag kör nog dubbelgardering. Ser ingen anledning att inte förboka hos webhallen. Man är ändå inte bunden på något sätt ändå. Kommer nog göra samma sak på Telia.se den 27:e.

Ja, om jag är snabb så borde jag få den på releasedagen eller kort därefter. Vi får se hur det blir med min order där, men jag föredrar som sagt Apple, alltid lättast att ha köpt hos dem om det börjar krångla. iPhone X är ju så speciell också, ny design och många trevliga nyheter. Jag vill klämma och testa den rejält för att se om jag blir nöjd, och Webhallen tillåter ju inte brutna förpackningar när det gäller mobiltelefoner.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2017-09-17 16:46
Ursprungligen av WiFi:

Ja, om jag är snabb så borde jag få den på releasedagen eller kort därefter. Vi får se hur det blir med min order där, men jag föredrar som sagt Apple, alltid lättast att ha köpt hos dem om det börjar krångla. iPhone X är ju så speciell också, ny design och många trevliga nyheter. Jag vill klämma och testa den rejält för att se om jag blir nöjd, och Webhallen tillåter ju inte brutna förpackningar när det gäller mobiltelefoner.

Har du något knep för att få igenom beställningen snabbt på Apples hemsida? Jag är rädd för att leveranstiderna har skjutits fram när man väl lyckats beställa.

  • Medlem
  • 2017-09-17 17:10
Ursprungligen av ipodfan:

Har du något knep för att få igenom beställningen snabbt på Apples hemsida? Jag är rädd för att leveranstiderna har skjutits fram när man väl lyckats beställa.

Det går oftast snabbare att beställa via appen, och förhandsbokningen där startar lite tidigare än hemsidan. Se till att ha knappat in kort- och leveransuppgifterna innan och då har du ordern igenom på nolltid. Det viktigaste är att inte få panik, det tar bara en massa tid och energi.

Verkar som att de dragit tillbaka förbokningarna? Kommer bara till huvudsidan via länk och sökning på sajten. Går ej att hitta luren i navigeringsträdet...

Ursprungligen av WiFi:

Det går oftast snabbare att beställa via appen, och förhandsbokningen där startar lite tidigare än hemsidan. Se till att ha knappat in kort- och leveransuppgifterna innan och då har du ordern igenom på nolltid. Det viktigaste är att inte få panik, det tar bara en massa tid och energi.

Jag har alltid upplevt det som att det är lite hugget som stucket. Det blir olika resulat för olika personer så därför försöker jag alltid med bägge två...

Fördelen med appen är, som du säger, att man kan göra en favoritbeställning (inklusive kortuppgifter) i förväg och bara aktivera beställningen nästan som en "one-click-beställning" när bokningen öppnar.

  • Medlem
  • 2017-09-18 16:14
Ursprungligen av fruktsallad:

Verkar som att de dragit tillbaka förbokningarna? Kommer bara till huvudsidan via länk och sökning på sajten. Går ej att hitta luren i navigeringsträdet...

Ja, Webhallen drog tillbaka möjligheten att förboka eftersom att det hela var ett misstag. De som hann förhandsboka har sina förhandsbokningar kvar, men andra som inte hann förbeställa kan endast förhandsboka den 27 oktober.

1
Bevaka tråden