Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpråd ipad

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Torsås
  • 2017-07-29 21:40

Hej
Är lite sugen på en ny Ipad vilken ska man välja pro 10.5 64gb eller vanliga ipaden 128gb?
Det jag kommer gör med ipaden är att surfa kolla lite Netflix redigera lite foton.
Nu använder jag telefonen till det mesta var längesen jag startade Windows datorn
Är lite i bland när man grejar med foton

Ursprungligen av eas76:

Hej
Är lite sugen på en ny Ipad vilken ska man välja pro 10.5 64gb eller vanliga ipaden 128gb?
Det jag kommer gör med ipaden är att surfa kolla lite Netflix redigera lite foton.
Nu använder jag telefonen till det mesta var längesen jag startade Windows datorn
Är lite i bland när man grejar med foton

Kan säga så här...... har en Pro 10.5 (256gb) och det är nog det bästa jag haft tillsammans med min iPhone 7 Plus. Har bla blivit kompis med ett program som felfritt översätter handskrift från penna till text plus att paddan är grymt snabb när jag transkoderar video......(lumafusion). Säger om iPaden - köp denna........ö

  • Medlem
  • 2017-07-29 23:15

Välj Pro-modellen, bättre skärm, ljud, snabbare, bättre kamera, Smart Keyboard/Apple Pencil-stöd. Upplevelsen är klart mycket bättre när du kollar på film och den bättre skärmen uppskattas när man redigerar foton.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2017-07-30 10:28
Ursprungligen av Speedmotor:

Kan säga så här...... har en Pro 10.5 (256gb) och det är nog det bästa jag haft tillsammans med min iPhone 7 Plus. Har bla blivit kompis med ett program som felfritt översätter handskrift från penna till text plus att paddan är grymt snabb när jag transkoderar video......(lumafusion). Säger om iPaden - köp denna........ö

Vilket program kör du för översättning av handskrift?

Ursprungligen av kladda:

Vilket program kör du för översättning av handskrift?

MyScript Nebo, som då tom känner igen mina kråkfötter........

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2017-07-30 12:05
Ursprungligen av Speedmotor:

Har bla blivit kompis med ett program som felfritt översätter handskrift från penna till text...

Har vi något namn den (underbara) appen?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2017-07-30 12:42
Ursprungligen av frazze:

Har vi något namn den (underbara) appen?

Se inlägg #5
http://www.myscript.com/nebo/

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2017-08-04 13:52

Testat Nebo sedan länge. Men gillar mer deras tredjeparts tangentbord MyScript Stylus

  • Medlem
  • Torsås
  • 2017-08-04 20:52
Ursprungligen av Speedmotor:

Kan säga så här...... har en Pro 10.5 (256gb) och det är nog det bästa jag haft tillsammans med min iPhone 7 Plus. Har bla blivit kompis med ett program som felfritt översätter handskrift från penna till text plus att paddan är grymt snabb när jag transkoderar video......(lumafusion). Säger om iPaden - köp denna........ö

Ursprungligen av WiFi:

Välj Pro-modellen, bättre skärm, ljud, snabbare, bättre kamera, Smart Keyboard/Apple Pencil-stöd. Upplevelsen är klart mycket bättre när du kollar på film och den bättre skärmen uppskattas när man redigerar foton.

I dag slog jag till på en iPad pro kändes mest rätt när jag var inne och klämde på båda två.
Fantastisk skärm och blixtsnabb gemfört med min iPad 2.

  • Medlem
  • 2017-08-04 21:08
Ursprungligen av eas76:

I dag slog jag till på en iPad pro kändes mest rätt när jag var inne och klämde på båda två.
Fantastisk skärm och blixtsnabb gemfört med min iPad 2.

Bra val hoppas du får det riktigt kul med din nya iPad Pro. Skulle också vilja ha en!

Funderar på samma sak som trådskaparen... Vanliga iPad är prisvärd fast Pro har sjukt bra skärm.

Och om jag fattat kan man få Netflix i HDR på iPad Pro. Nånn som har provat, är det märkbar skillnad?

Och sen den klassiska frågan, vänta på nästa modell? Fast nu kännes det vettigt, nästa iPad kommer troligen få iPhone X look.

Ska mest kolla på Netflix, vilken ska jag köpa???

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2017-11-30 19:04
Ursprungligen av andlin76:

Funderar på samma sak som trådskaparen... Vanliga iPad är prisvärd fast Pro har sjukt bra skärm.

Och om jag fattat kan man få Netflix i HDR på iPad Pro. Nånn som har provat, är det märkbar skillnad?

Och sen den klassiska frågan, vänta på nästa modell? Fast nu kännes det vettigt, nästa iPad kommer troligen få iPhone X look.

Ska mest kolla på Netflix, vilken ska jag köpa???

En begagnad 12,9”

1
Bevaka tråden