Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

vilken strömkabel - MacBook Pro - 13 tum - mitten 2012

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min strömkabeln fungerar än så länge men håller på att gå av. Kan det skada min dator att den är trasig?
Måste i alla fall köpa en ny. Vilken modell ska det vara på en MacBook Pro - 13 tum - mitten 2012? Det finns dessa 2 men väl konstigt att ena är så mycket billigare? Självklart väljer jag den billigaste men är den lika bra?
https://www.kjell.com/se/sortiment/dator-natv...
http://www.chargestuff.se/produkt/apple-macbo...

Senast redigerat 2017-07-28 18:30
  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2017-07-28 19:35

Hur ska du ha det? Först frågar du vilken, och sedan säger du att du ska bälja den billigaste.

Den som Kjell säljer är den jag hade valt, eftersom den är bättre & säkrare.

Ursprungligen av reboot81:

Hur ska du ha det? Först frågar du vilken, och sedan säger du att du ska bälja den billigaste.

Den som Kjell säljer är den jag hade valt, eftersom den är bättre & säkrare.

Tack för ditt råd.......Spontant skulle jag ha valt den billiga men såklart om den är på något sätt sämre och opålitligare så tar jag hellre den på Kjell. Det är då den 60 W och som ska passa för min datormodell antar jag?

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2017-07-28 20:40
Ursprungligen av calinou:

Tack för ditt råd.......Spontant skulle jag ha valt den billiga men såklart om den är på något sätt sämre och opålitligare så tar jag hellre den på Kjell. Det är då den 60 W och som ska passa för min datormodell antar jag?

Ja, du ska ha en 60W:are.

Finns mig veterligen INGEN seriös tillverkare av Magsafe-adaptrar förutom Apple själva.

Med den billigare köper du grisen i säcken.
Mer om detta kan du läsa om här.

Ursprungligen av reboot81:

Ja, du ska ha en 60W:are.

Finns mig veterligen INGEN seriös tillverkare av Magsafe-adaptrar förutom Apple själva.

Med den billigare köper du grisen i säcken.
Mer om detta kan du läsa om här.

Tack, @reboot81 för hjälpen. Litar på ditt omdöme.

1
Bevaka tråden