Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPad Pro 12,9 (2015) tappar wifi i vila med iOS 10.3.3 beta

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej forummedlemmar

Jag har en iPad Pro 12,9 som varje gång den går ner i vila och skärmen släcks så tappar den wifi vilket gör att det inte plingar till när jag får e-post eller uppdatering via sociala medier. Eftersom den tappar wifi gör den inte heller automatisk iCloud-säkerhetskopia. Jag har även en iPad Pro 9,7 och en iPhone 7 Plus som inte har detta problem. Samtliga enheter kör senaste iOS beta 10.3.3.
Är det någon som vet vad detta kan bero på och har en lösning?

Tack på förhand

Senast redigerat 2017-07-18 09:07
  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2017-07-18 00:37

I och med att du kör beta-programvara på din enhet ska du använda feedback-appen som finns på respektive iOS-enhet och rapportera dessa fel till Apple. Jag tror också att jag har läst här på 99mac att 10.3.3 eller 11 har något problem med wifi för vissa modeller.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-07-18 09:30

En helt seriös fråga: tänker du dig att en beta skall vara problemfri?

Ursprungligen av frazze:

I och med att du kör beta-programvara på din enhet ska du använda feedback-appen som finns på respektive iOS-enhet och rapportera dessa fel till Apple. Jag tror också att jag har läst här på 99mac att 10.3.3 eller 11 har något problem med wifi för vissa modeller.

Tack för svar. Jag har nu rapporterat detta.

Ursprungligen av xms67:

En helt seriös fråga: tänker du dig att en beta skall vara problemfri?

Nej jag vet att betor inte är problemfria. Något jag glömde nämna är att jag bara kört betan i lite mer än en vecka. Problemet fanns även där innan jag provat betan.

1
Bevaka tråden