Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pyssla ihop din egen utomhusbiograf

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Under sommaren råder sociala krav på att vistas utomhus, men för den som ändå vill se film på sin Ipad utan solreflexer visar vi här på en enkelt byggd lösning.

Läs hela artikeln här

Riktigt grym film!

Haha fyndigt ?

Gubben i lådan får en ny innebörd

Det gäller att inte somna bara. Någon förbipasserande kan känna sig lockad att lägga vantarna på den synliga iPaden. Jag hade fäst den på insidan och osynlig för omgivningen ifall jag skulle zzzz

Bland det bästa jag sett på länge ??

The Maltese Falcon är en fin klassiker.Det bästa med den här är att man slipper bränna sig i ansiktet och med en bluetooth touch pad till den här så kan man byta film utan att se solen.

Ursprungligen av matnojje:

The Maltese Falcon är en fin klassiker.Det bästa med den här är att man slipper bränna sig i ansiktet och med en bluetooth touch pad till den här så kan man byta film utan att se solen.

Siri kanske fungerar? Inte testat på video men på musik går det ju byta låt med henne.

Ursprungligen av panther:

Gubben i lådan får en ny innebörd

Det gäller att inte somna bara. Någon förbipasserande kan känna sig lockad att lägga vantarna på den synliga iPaden. Jag hade fäst den på insidan och osynlig för omgivningen ifall jag skulle zzzz

Utomhusbion kanske kan förbättras ur den synvinkeln genom att täcka plastfickan med nått (eller typ måla den mörk). Skönt att ha lite kartongkant som stöd så inte Ipaden ramlar ner i ansiktet.

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2017-07-18 13:50

Så jäkla roligt koncept!

Ursprungligen av Ida Blix:

Skönt att ha lite kartongkant som stöd så inte Ipaden ramlar ner i ansiktet.

Ja men en Ikea-kartong är ju dubbelbottnad.

Dags för en version 2.0 med mugghållare och mys-belysning i

Ursprungligen av Ancientdragon:

Ja men en Ikea-kartong är ju dubbelbottnad.

Dags för en version 2.0 med mugghållare och mys-belysning i

Bygg en så visar vi gärna upp den

Kul att ni lyfter fram detta tips igen!

Skulle vara kul att få se nån som använt denna uppfinning under en längre tid under sommarens soliga dagar:
Rödbrun framsida, kritvit baksida, och blek gult nylle

1
Bevaka tråden