Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Amazon Prime kommer till Apple TV

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Under WWDC avslöjade Apple att videotjänsten Amazon Prime dyker upp i Apple TV inom kort.

Läs hela artikeln här

Apple TV 4K då? utan det är ju Prime Video ointressant för mig på Apple TV.
Har den på TVn och då flera contents har Ultra HD så är det ju sorgligt att Apple inte kan hänga med och erbjuda detta.

Ursprungligen av @ndreas:

Apple TV 4K då? utan det är ju Prime Video ointressant för mig på Apple TV.
Har den på TVn och då flera contents har Ultra HD så är det ju sorgligt att Apple inte kan hänga med och erbjuda detta.

Jag tror att det rätta order är "väljer att inte erbjuda" istället för "inte kan hänga med". Det är ett medvetet val.

Hoppas den inte är lika buggig som deras app för iPhone.. ?

Kul med Amazon! Då kanske det äntligen blir ett abonnemang för mig så att jag kan se American Gods och Man in the High Castle S2.

Min gissning är en refresh av Apple TV sent i höst, kanske inte på september-eventet men innan jul. Stöd för 4K och HDR.

Vågar man hoppas på att Apple TV i tysthet får stöd för h.265 nu när både iOS och Mac får det? För nya iPad pratade Apple också för första gången om en skärm som kommer kunna visa 24p. Visserligen låg fokus på energibesparing men jag hoppas innerligt att denna funktion äntligen glider över även på Apple TV.

Ursprungligen av Sperious:

Vågar man hoppas på att Apple TV i tysthet får stöd för h.265 nu när både iOS och Mac får det? För nya iPad pratade Apple också för första gången om en skärm som kommer kunna visa 24p. Visserligen låg fokus på energibesparing men jag hoppas innerligt att denna funktion äntligen glider över även på Apple TV.

Tveksamt.

  • Avstängd
  • 2017-06-07 21:51
Ursprungligen av barbapappa_86:

Tveksamt.

Men då kan ju inte ATV4 spela upp filmerna man har filmat med sin iPhone?
Eller tänker jag fel?

  • Avstängd
  • 2017-06-07 22:07

Detta är konstigt för ställer jag in att HEVC ska användas så klagar Bilder att formatet inte är kompatibelt men spelas upp bra ändå.
Samma på ATV4 som inte har beta utan den senaste tvOS.

1
Bevaka tråden