Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synka Safari mellan alla enheter?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en iPad, iPhone och en MacBook Pro.

Jag skulle vilja att alla sidor i Safari synkade mellan mina enheter.

Exempel:
Jag surfar till sida A på min iPad. Jag går till min Mac, öppnar Safari och fortsätter där att surfa på sida A. Fine så långt, det funkar med Handoff. Men så stänger jag sida A för jag har läst klart det jag ville läsa. Då vill jag också att sidan ska stängas på iPaden, vilket det inte gör. Det slutar med att jag har mängder med öppna sidor på mina enheter, för jag läser sällan klart allt på en och samma enhet.

Jag har dessutom åtta öppna flikar i Safari. Jag vill att samma åtta flikar ska vara öppna på samtliga mina enheter.

Det borde inte vara så svårt? Vare sig Handoff eller iCloud-flikar löser detta, bara nästan.

Några tips?

Det fungerar inte så helt enkelt. Inte vad jag vet eller upplever.

Prova med Chrome. Där finns en funktion för att synka öppna flikar mellan enheter.

Jag har inte själv testat, men det borde funka så som du vill.

Tack för svaren. Om någon känner till en tredjepartslösning, som fungerar med Safari, så är det inrtessant!

Gillar inte Chrome, men tack för tipset.

Det där innebär bara att man kan få upp en lista över vilka flikar som just nu är öppna på andra enheter.

Det innebär inte någon automatisk öppning eller stängning av flikar, vilket är vad som efterfrågas.

"Vare sig Handoff eller iCloud-flikar löser detta, bara nästan."

Jag har lämnat in detta som förslag på https://www.apple.com/feedback/ nu. Jag skulle älska om de löste det!!

1
Bevaka tråden