Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varför i hela friden kan man bara se 1980-talskvalité på embedded Youtube i Safari?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Detta gör mig totalt galen!!

Jag har inte köpt en 10 000 sek iPad bara för att se centimeterblock röra sig. Det är fanimej inte acceptabelt!

/ euro

Det fungerade ju också förut och av något förbannat psykbryt tog de bort HD och serverar nu enbart SD. Helt otroligt.

Jag kan för mitt liv inte förstå situationen! Är det verkligen ingen av de som kan påverka på Apple som använder Safari och själv inte blir kräksjuk av kvalitén på embedded Youtube-videor?

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2017-04-05 13:30

Jag kan se HD i Safari med iPad mini 2 och iOS (beta) 10.3.2. Åter kommer med en skarp iPhone 7 och iOS 10.3.1.

Nope. Inget problem där heller med HD i Safari. Är det någon inställning som strular för dig?

Senast redigerat 2017-04-05 13:52

Jasså. Jag sökte på nätet och det finns flera forumtrådar om just detta problemet!

Jag ska prova fabriksåterställa iPaden. Har kollat samtliga inställningar jag kan komma på är minsta relaterade.

Trodde alla hade detta problem.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2017-04-05 16:15

Skicka gärna en länk till material som bara sänds i SD så får vi andra på 99mac undersöka. Annars är det svårt att återskapa ditt problem.

Hallå igen.

Jag har nu resetat min iPad Pro till defaults som en helt ny iPad, dvs utan någon som helst information kvar på enheten. Problemet är kvar. För embedded youtube-klipp är det apdålig kvalité och det går inte att ändra på. När jag surfar på youtubes hemsida kan jag bara välja upp till 720p inget högre oavsett vilket klipp jag går in på.

Detta gör mig galen och ledsen.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2017-04-13 12:22

Om du svarar på min fråga kan vi andra på 99mac hjälpa dig. Vi har ingen aning om hur det ser ut på din iPad PRO idag.

1
Bevaka tråden