Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Notiser

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-04-02 09:10

Hej,

Har letat o troligtvis laddat ner nästintill varenda app på appstore som berör ämnet.

Det jag är på jakt efter är en task/to do app där man får upp stora notiser innehållandes all info, inte bara själva överskriften som det är nu.

Anledning är att jag vill slippa behöva gå in i appen varje gång för o se allt som ska göras under den fliken... Någon som vet om det finns en app där man får upp en större ruta som ger all info?

Tack!

Som utvecklare för iOS så har man endast tillgång till de notisstilar som iOS erhåller. Men du kanske syftar på notiscenter (eller vad det heter), det som dyker upp när man swipe:ar höger vid låst skärm? Där har man större möjlighet att visa information i form av widgets.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-04-02 10:24

Aha, nja det bästa hade varit att det kom upp en ruta som ändå var ganska stor där all info fanns. Har för mig att jag fått upp det av vissa spel o dylikt men kanske minns fel. Trist att apple låser så många funktioner :/

Ursprungligen av Gojja:

Aha, nja det bästa hade varit att det kom upp en ruta som ändå var ganska stor där all info fanns. Har för mig att jag fått upp det av vissa spel o dylikt men kanske minns fel. Trist att apple låser så många funktioner :/

Android är alltid ett alternativ

1
Bevaka tråden