Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone SE och Ipad Mini får mer lagringsutrymme

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple passar på att dubbla mängden lagringsutrymme hos produkterna Iphone SE och Ipad Mini 4.

Läs hela artikeln här

Den gamla 32GB kostade väl inte 4895:- ?

Ursprungligen av xXMALmenXx:

Den gamla 32GB kostade väl inte 4895:- ?

4695 tror jag.

Tycker faktiskt att de kunde tryckt in ett a9 i minin också.

  • Medlem
  • 2017-03-21 17:13

Första generationen Touch ID kvar på iPhone SE. Apple...

Känns som att Apple gjorde den här tysta uppdateringen för att inte helt tappa mars nyhetsflöde.
Men vill att alla ska springa efter iPhone 7S/8 när den beger sig.
Kommer säkert någon bättre uppdatering även då på iPad-sidan.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-03-21 19:15

Ursäkta Svenskan men va fan håller Apple på med? Förr kunde man köpa en iPad Mini för c:a 3000 kr om jag inte minns fel. Var kommer detta krav på 128GB lagring och en enhet för nästan 5 000 kr med hårdvara som är nästan 2 1/2 år gammal hårdvara? What the hell?

Senast redigerat 2017-03-22 09:52
  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2017-03-21 19:27

Wow, så nu sticker jag ut med min SE 64GB

iPad Mini 4 128GB verkar riktigt intressant. Jag har kvar min etta på 16GB (håller fortfarande måttet!) Håller dock med om att den kunde varit en tusing billigare.

Antar att de ser att den kundgruppen fortfarande är beredda på att betala en slant, trots att minin är i den billigare klassen. Mjölkning ala Tim Cook.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-03-22 09:53
Ursprungligen av barbapappa_86:

Antar att de ser att den kundgruppen fortfarande är beredda på att betala en slant, trots att minin är i den billigare klassen. Mjölkning ala Tim Cook.

Verkligen mjölkning. Sinnesjukt.

1
Bevaka tråden