Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Få tag på borddstativ till Apple Cinema HD 30"

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2017-03-12 14:43

Hej!

Som ovan lyder så letar jag efter ett bordsstativ till Apple Cinema HD 30". Har använt väggstativ och har tyvärr ej kvar bordsstativet.

Någon som vet var man kan få tag på detta? Har kollat Apple och Kjell&co.

Tack!

eBay

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2017-03-12 15:01
Ursprungligen av barbapappa_86:

eBay

Så lätt var det haha. Tack för rådet : )

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2017-03-12 15:12

Har du redan haft VESA-adaptern till väggstativet så finns ju många standard bordstativ som funkar. Första som dök upp:
https://www.startech.com/se/m/skarmmontering/...

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2017-03-12 15:30
Ursprungligen av IngoX:

Har du redan haft VESA-adaptern till väggstativet så finns ju många standard bordstativ som funkar. Första som dök upp:
https://www.startech.com/se/m/skarmmontering/...

VESA vet jag inte om det är tyvärr. Lyser med min okunskap men så här ser fästet ut (se bild) minus armen

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2017-03-12 15:52
Ursprungligen av RobHM:

VESA vet jag inte om det är tyvärr. Lyser med min okunskap men så här ser fästet ut (se bild) minus armen

Ja det är plattan närmast skärmens baksida som passar i originalfotens fäste. Versionen till den äldre 30" Cinemadisplay säljs inte av Apple längre men finns att få tag på här och där. Har du kvar den delen är det lugnt att använda vilken standardfot som helst som klarar tyngden.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2017-03-12 16:05
Ursprungligen av IngoX:

Ja det är plattan närmast skärmens baksida som passar i originalfotens fäste. Versionen till den äldre 30" Cinemadisplay säljs inte av Apple längre men finns att få tag på här och där. Har du kvar den delen är det lugnt att använda vilken standardfot som helst som klarar tyngden.

Kanon! Tusen tack : ) Hittade en Apple for på ebay men då ska jag försöka använda denna till någon annan montior

1
Bevaka tråden