Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lagret av Ipad Pro 12,9 tum sinar

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Väntetiden för att få en Ipad Pro 12,9 tum har ökat, och det är även svårare att få tag på modellen i Apples fysiska butiker.

Läs hela artikeln här

Jag hoppas att det är på grund av en kommande iPad Pro 12,9 II. Vill ha den storleken på min nästa iPad, men eftersom det den senaste tiden känts som att en efterföljare snart är på ingång har jag haft is i magen. Men är otålig, så snälla kom nu!

Ursprungligen av Anwest:

Jag hoppas att det är på grund av en kommande iPad Pro 12,9 II. Vill ha den storleken på min nästa iPad, men eftersom det den senaste tiden känts som att en efterföljare snart är på ingång har jag haft is i magen. Men är otålig, så snälla kom nu!

Förväntar du dig en mars release eller? Har ingen koll på när de släpper nya iPads..

Ursprungligen av D_Odell:

Förväntar du dig en mars release eller? Har ingen koll på när de släpper nya iPads..

Vanligtvis släpps nya iPad modeller på hösten. Men jag vet att minst 1 iPad modell släpptes på våren. Osäker på vilken modell det var, kanske iPad 3?

Ursprungligen av The Real Viking:

Vanligtvis släpps nya iPad modeller på hösten. Men jag vet att minst 1 iPad modell släpptes på våren. Osäker på vilken modell det var, kanske iPad 3?

iPad 2, iPad 3 och iPad Pro släpptes i mars.

Ursprungligen av D_Odell:

Förväntar du dig en mars release eller? Har ingen koll på när de släpper nya iPads..

Ursprungligen kom de alltid på vårkanten (iPad 1, 2 och 3). Det ändrades hösten 2012 när iPad 4 kom, och sedan var det hösten som gällde - fram tills att iPad Pro "den mindre" kom i mars 2016. Och nu har det snart gått ett år utan att det har hänt nåt med iPad-familjen så jag hoppas också på nåt nytt inom kort.

Ursprungligen av marcushedenstrom:

Ursprungligen kom de alltid på vårkanten (iPad 1, 2 och 3). Det ändrades hösten 2012 när iPad 4 kom, och sedan var det hösten som gällde - fram tills att iPad Pro "den mindre" kom i mars 2016. Och nu har det snart gått ett år utan att det har hänt nåt med iPad-familjen så jag hoppas också på nåt nytt inom kort.

Jag tänker också att det vore taktiskt att släppa en ny iPad på våren just i år när hösten förhoppningsvis kommer att domineras av en iPhone 8 Kanske mer önsketänkande...

1
Bevaka tråden