Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

IP 7 besviken

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

IP 7 måste vara den sämsta telefon jag har ägt i modern tid. Är så besviken på den. Skäms att säga det men funderar nu på en Android och jag har använt IP sedan den första modellen kom.
Vad som har piffat upp Apple telefonerna är att kunna Jailbreaka dem och detta verkar bli svårare och svårare.
Nu är det visst något på G fö ios 10.1.1.

Har ni någon bra sida att rekommendera för jailbreak information ?
Både svenska och utländska

Vad är det som är fel med 7:an?

Personligen så ser jag inget behov av JB längre men vi är alla olika. Vad är det som gör att du ser behovet?

Så det är egentligen iOS som du stör dig på och inte själva telefonen? Men som @BlackSmp skrev, utveckla gärna vad det är du saknar. Det blir lätt att avfärda ditt inlägg som en "trollpost" annars.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2017-01-03 10:18

Att dagens iOS är så svåra att jailbrakea är något jag uppskattar otroligt mycket.
JB bygger på att det finns buggar, och ju svårare att JB ju säkrare är enheten.

Håller med: Att det idag är svårt - nästan omöjligt vad jag läst - att JB's iPhone/iOS är för mig - även om jag skulle digga att själv JB'a - ett tydligt tecken på att jag håller i The State of the Art - en konsument-IT-produkt som är så säker en konsument-IT-produkt kan vara just nu.

1
Bevaka tråden