Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Airpods – attraktiva men begränsade

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .

En reflektion: Intressant att 99 och MacWorld kom fram till så olika slutsats om ljudet, 99 är svala om ljudkvalitén och MacWorld verkar lyriska med bra bas och allting.

Kommentarer, ni som testat?

Ursprungligen av kjellebelle:

En reflektion: Intressant att 99 och MacWorld kom fram till så olika slutsats om ljudet, 99 är svala om ljudkvalitén och MacWorld verkar lyriska med bra bas och allting.

Kommentarer, ni som testat?

Helt ok, men inte alls toppklass. Jämför man med t.ex. Klipsch X12i så är det stor skillnad, men jag väljer ändå AirPods på grund av enkelheten.

Gjorde två timmar julshopping nyss och föredömligt enkelt att använda dem.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2016-12-23 12:31

Kort recension -> Föredömliga.

Har dom "Multipoint"?

Ursprungligen av Post-Chrille:

Har dom "Multipoint"?

?

Ursprungligen av CekariYH:

?

Att man kan ansluta dom till två enheter samtidigt! Som jag har på min Plantronics headset! Att jag kan ansluta både min privata iPhone och jobbmobilen som är en Windowsphone!

Ursprungligen av Post-Chrille:

Att man kan ansluta dom till två enheter samtidigt! Som jag har på min Plantronics headset! Att jag kan ansluta både min privata iPhone och jobbmobilen som är en Windowsphone!

Ah, vet ej om det funkar mellan en iPhone och en Windows-mobil, däremot vet jag att har man väl parat dom med en tex iPhone så är parningen klar för övriga Apple prylar (utom TV 4) som ligger på samma iCloudkonto som den först parade prylen.

Ursprungligen av kjellebelle:

En reflektion: Intressant att 99 och MacWorld kom fram till så olika slutsats om ljudet, 99 är svala om ljudkvalitén och MacWorld verkar lyriska med bra bas och allting.

Kommentarer, ni som testat?

ATP säger att ljudkvaliteten är väldigt beroende hur lurarna sitter i örorna

Bevaka tråden