Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya MBP - Problem

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Nyköping
  • 2016-12-13 11:19

Har köpt en ny MBP, Den är fin, lätt och elegant. men det finns ett stort problem.

När jag försöker och logga in till min nätmäklarens hemsida, Inloggningen fungerar inte, sidan blir bara vit.

Gör jag samma åtgärd på min gamla MBP då fungerar det hela utmärkt.

Båda datorerna kör Safari med samma versions nummer. Och problemet orsakas inte av felaktiga inloggningsdata.

Tänker sedan att jag skall prova med Chrome. Lyckas inte att ladda ner Chrome i nya datorn?.

Provar sedan att ladda ner Firefox, det går bra. Från Firefox kan jag sedan ladda ner Chrome.

Från både Firefox och Chrome går det utmärkt att nå min nätmäklare.!!

Vad kan det vara för fel. Något med Safari i den nya maskinen gissar jag. Någon som vet eller har några tips.
Tackar på förhand

Samma problem med en annan användare till datorn?

  • Medlem
  • Nyköping
  • 2016-12-13 11:43
Ursprungligen av barbapappa_86:

Samma problem med en annan användare till datorn?

När jag loggar in som Gästanvändare, fungerar det hela inte helt perfekt men det fungerar. Förstår inget.

Ursprungligen av Dormie:

När jag loggar in som Gästanvändare, fungerar det hela inte helt perfekt men det fungerar. Förstår inget.

Då borde det vara fel på din användare om det fungerar med en annan. Du råkar inte ha några plugins som stör?

  • Medlem
  • Nyköping
  • 2016-12-13 13:48
Ursprungligen av barbapappa_86:

Då borde det vara fel på din användare om det fungerar med en annan. Du råkar inte ha några plugins som stör?

Är lite osäker vad Plugins är. Det enda tilläget jag har i Safari är 1 Password som fungerar.

1
Bevaka tråden