Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Ny Macbook Air nästa år

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Enligt rykten från Kina är Macbook Air inte nedlagd, utan nya modeller kommer nästa år som är både tunnare, snabbare och inte minst riktigt prisvärda. Det låter onekligen för bra för att vara sant.

Läs hela artikeln här

Kan man hoppas på en okey dator som man faktiskt kommer ha råd med? Hade MBA 11.6" 2013 som jag saknar mycket. Största felet på den var skärmen tyvärr.

Ursprungligen av SweSG:

Kan man hoppas på en okey dator som man faktiskt kommer ha råd med? Hade MBA 11.6" 2013 som jag saknar mycket. Största felet på den var skärmen tyvärr.

Priset är ju en av de stora fördelarna med MBP. Man slipper numera springa in i någon 20årig student utan bostad med samma MBP som en själv. Det slipper man ju nu när priserna är lite mer värdiga.

Ursprungligen av skrotnisse92:

Priset är ju en av de stora fördelarna med MBP. Man slipper numera springa in i någon 20årig student utan bostad med samma MBP som en själv. Det slipper man ju nu när priserna är lite mer värdiga.

Nej, du är inte unik med dina apple-produkter. Oavsett vilka du än har. Nya Macbook Pro säljer f.ö. bra...

Jag har hört att den kommer att vara 1,2 mm tjock och väga under 100 gram och inga kontakter alls - inte ens för laddning, ty den kommer fulladdad och det ska räcka 10 år. Kan detta stämma?

1
Bevaka tråden