Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan de bli så mysko av vatten..!?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej ?
Har en fråga typ. Glömde min iPad hos pojkvännen för ett tag sen. Han sa dagen därpå att den blivit vattenskadad men funkade.
När jag fick hem den efter ett par dagar var mailen borttagen, FB och insta utloggade och alla bilder och filmer borta. För övrigt alla appar kvar o allt funkade o funkar än

Kan det verkligen bli så av lite vatten... till saken hör att de va mitt ex's gamla pad så de va hans mail, bilder o filmer o FB som låg kvar...
Misstänker ju att det plockats bort manuellt o inte alls har nåt med vatten att göra

Vad säger ni som är proffs på sånt här ??

Ursprungligen av Mother1234:

Hej ?
Har en fråga typ. Glömde min iPad hos pojkvännen för ett tag sen. Han sa dagen därpå att den blivit vattenskadad men funkade.
När jag fick hem den efter ett par dagar var mailen borttagen, FB och insta utloggade och alla bilder och filmer borta. För övrigt alla appar kvar o allt funkade o funkar än

Kan det verkligen bli så av lite vatten... till saken hör att de va mitt ex's gamla pad så de va hans mail, bilder o filmer o FB som låg kvar...
Misstänker ju att det plockats bort manuellt o inte alls har nåt med vatten att göra

Vad säger ni som är proffs på sånt här ??

Tror inte ett dugg på detta!
Pojkvännen tog bort allt som var "hans" sas.

Ursprungligen av Mother1234:

Kan det verkligen bli så av lite vatten...

Nej.

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2016-11-21 22:51
Ursprungligen av CekariYH:

Tror inte ett dugg på detta!
Pojkvännen tog bort allt som var "hans" sas.

Nuvarande pojkvän tog bort allt som tillhörde TS ex verkar det ju som.

Ursprungligen av jonasn:

Nuvarande pojkvän tog bort allt som tillhörde TS ex verkar det ju som.

Helt rätt, glömde "ex"

Senast redigerat 2016-11-22 09:35

Finns en backup på iCloud kan man ju hämta tillbaka det som "försvunnit". Men om den verkligen skulle vattenskadats skulle jag nog stänga av den och lägga den i en påse med ris (eller vad som numer är det mest effektiva sättet att avlägsna fukt från en enhet). Nu tvivlar jag iofs på att det varit något vatten inblandat men ändå... ^^,

1
Bevaka tråden