Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Samsung ber om ursäkt i helsidesannons

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Samsung ber om ursäkt för Note 7 i en helsidesannons i Wall Street Journal, New York Times och The Washington Post.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2016-11-08 16:00
  • Medlem
  • Karlshamn
  • 2016-11-08 16:43

De kanske skulle fokusera mer på att skapa kvalitativa produkter istället för att trasiga kopior av sina konkurrenters produkter.

  • Avstängd
  • 2016-11-08 16:45

5-4-3-2-1

  • Medlem
  • 2016-11-08 17:06

Bra att de ber om ursäkt, bättre om de gör mobiler (och tvättmaskiner) som inte brinner eller exploderar. Förhoppningsvis blir de kostnadsjagande räknenissarna snöpta visavi ingenjörerna i fortsättningen.

Ursprungligen av Hffre:

5-4-3-2-1

Ingen idé att räkna ned.
Samsung har sprängt så många av sina produkter nu att skämten tagit slut...

Många tror att Samsung hämtar sig i och med sina nästa kommande modeller. Jag är inte så säker på att de gör det på det mobila området. Google har länge varit frustrerade över Samsung med sitt TouchWiz exempelvis, deras handpåläggning över android. Gör det svårare för android utvecklare att göra appar till Samsung än för Sony exempelvis. Det var nog den verkliga orsaken till att Google slutligen tog saken i sina egna händer och började med sina Pixel mobiler. Nu ska Samsung också börja med sin egna digitala assistent trots att Google redan har en.
(de köpte bolaget/personerna som gjorde den första Siri som nu Apple använder)
Så jag skulle inte bli förvånad om Samsung helt går över till Tizen på sikt.

Inom Android tror jag nästa stora tillverkare blir Huawei som tar över Samsungs mantel så att säga.

1
Bevaka tråden