Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

InEar lightninghörlurar till iPhone 7

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är på jakt efter vettiga InEar lurar som passar till iPhone 7 Plus. Någon som har bra tips på sådana? Kraven jag har är att lurarna skall ha lightningkontakt, volymkontroll & Play/Pause knapp. Skulle även vara trevligt med brusreducering. Är inte sugen på BT lurar, då allt under 10 timmars batteri faller bort för min del. Kan tänka mig att lägga runt 1500 kr.

Om det redan finns en tråd om detta, vänligen flytta denna tråd dit. Sökt men inte hittat någon tråd.

Apple Orginal?

Ursprungligen av barbapappa_86:

Apple Orginal?

Tyvärr funkar inte dem för mig, ramlar ut ur öronen vid minsta lilla huvudrörelse och tycker inte det blir någon vidare bas i ljudet. Dessutom är vanliga InEar med silikon mycket bättre på att stänga ute ljud än Apple Original är. Just nu kör jag med den fula Lightning > 3.5mm adaptern och använder originalhörlurarna som följde med till min gamla LG G3, klart mycket bättre än apples lurar i min mening. Skulle kunna tänka mig apples InEar, men de finns enbart med 3.5mm vad jag vet, inte i lightningversion. Rätta mig gärna om jag har fel.

Edit: http://www.apple.com/se/shop/product/ME186ZM/...

Senast redigerat 2016-10-10 15:56
Ursprungligen av MrQuattro:

Tyvärr funkar inte dem för mig, ramlar ut ur öronen vid minsta lilla huvudrörelse och tycker inte det blir någon vidare bas i ljudet. Dessutom är vanliga InEar med silikon mycket bättre på att stänga ute ljud än Apple Original är. Just nu kör jag med den fula Lightning > 3.5mm adaptern och använder originalhörlurarna som följde med till min gamla LG G3, klart mycket bättre än apples lurar i min mening. Skulle kunna tänka mig apples InEar, men de finns enbart med 3.5mm vad jag vet, inte i lightningversion. Rätta mig gärna om jag har fel.

Edit: http://www.apple.com/se/shop/product/ME186ZM/...

Där har du en klockren produkt enligt dina önskemål. Du kan alltid testa produkterna om då går in i valfri audio-butik.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Där har du en klockren produkt enligt dina önskemål. Du kan alltid testa produkterna om då går in i valfri audio-butik.

Problemet är att den inte har Lightningkontakt, enbart 3.5mm. Finns ju ingen 3.5mm port på iPhone 7 och jag vill inte använda apples fula adapter, så det är typ sådana hörlurar fast med lightningkontakt jag efterfrågar.

Har för mig att JBL Reflect Aware fått bra betyg? Brukar ligga runt 1500-1800:-

Libratone Q lär släppas närsomhelst. Då får du prusreducering med på köpet

1
Bevaka tråden