Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ljudlös iphone 6????

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Okej min telefon har gått loco. När jag skrev på mobilen förut så hörde jag det klassiska knappljudet, när jag avslutade meningen så blev ljudet helt förvrängt och sedan dess har inte ljudet fungerat? Jag hör när någon ringer, men när jag svarar hör inte person på andra sidan luren mig, utan det bara brusar och skrapar. Förstår som att min telefon tror den har hörlurar inkopplade då jag försökte spela upp en låt i spotify och så stod det typ "Hörlurar". Sååå jag googlade, startade om enheten, uppdaterade till senaste iOS som skulle kunna lösa problemet. Japp men då slutade hemknappen att "fungera". Eller den funkar men inte under min lydnad, den liksom beter sig som den är intryckt hela tiden och det är ju förbaskat störande då röststyrning kommer upp. Såå nu har jag en ljudlös telefon och en jävla glapp hemmaknapp. Kan någon förstå vad som hänt? Telefonen är max 1 månad använd då jag fått en utbytesenhet. Inga tappskador eller dylikt. Helt utan förvarning kom detta SUCK

1
Bevaka tråden