Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Samsung presenterar Galaxy S7 och S7 Edge

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2016-03-09 21:28
Ursprungligen av PaO:

Grattis till att ha den snyggaste och bästa luren just nu på marknaden

Själv är jag hooked på Note så jag får hålla mig till i höst

Vilken färg blev det och intressant att höra vad du tycker och nattklockan är riktigt cool

Övervägde svart men det blev en vit. Ja, det ska bli riktigt spännande!

  • Medlem
  • 2016-03-09 22:44
Ursprungligen av WiFi:

Övervägde svart men det blev en vit. Ja, det ska bli riktigt spännande!

Snyggt
Klämde och kände på en S7 Edge i helgen och den ligger riktigt bra i handen med en infinity pool skärm känsla. Jag får väl hoppas att Samsung fortsätter utveckling av Note serien med

  • Medlem
  • 2016-03-10 16:30
Ursprungligen av PaO:

Snyggt
Klämde och kände på en S7 Edge i helgen och den ligger riktigt bra i handen med en infinity pool skärm känsla. Jag får väl hoppas att Samsung fortsätter utveckling av Note serien med

Får nog den imorgon. Kan knappt vänta. Uppdaterar spårsidan hela tiden. Är det en 4k-skärm?

Ursprungligen av WiFi:

Får nog den imorgon. Kan knappt vänta. Uppdaterar spårsidan hela tiden. Är det en 4k-skärm?

Nej, 1440x2560.

Vad jag vet är det bara Sony Xperia Z5 Premium som har 4K idag.

  • Medlem
  • 2016-03-10 18:46
Ursprungligen av WiFi:

Får nog den imorgon. Kan knappt vänta. Uppdaterar spårsidan hela tiden. Är det en 4k-skärm?

Nej samma upplösning som förra året men inga problem ppi räcker till. Det häftigaste med Edge är att i och med att skärmen är böjd så har den nästan inga bezels vilket får en känsla av att skärmen svävar i handen

Tester visar över 12 timmar kontinuerlig videotid med full ljusstyrka och det är helt otroligt. Samsung gjort helt rätt i att öka tjockleken för att klämma in 3600 stort batteri

Har du sett det nya LED view cover
Man kan tydligen svara på samtal med locket stängt
https://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltele...

Bevaka tråden