Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avlägsna ipsw fil som tar utrymme!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan!

Jag besitter en jailbreakad (har tillgång till iFile) iPhone 5S 16 gb med ios 7. När jag tänkte uppdatera till ios 8 så använde jag iTunes med metoden att hålla in shift och välja ipsw fil. Uppdateringen misslyckades på grund av brist på utrymme. Det är ingen skada! Men strax över 1 gb av iphonens utrymme fylldes innan installationen han börja. Hur blir jag av med denna ipsw fil som tar plats i min mobil, och var finns den lokaliserad?

Mvh
Gabriel

Den ligger inte på din iPhone.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Den ligger inte på din iPhone.

Vad var det som fyllde min iphone och hur blir jag av med det?

Ursprungligen av gwberg:

Vad var det som fyllde min iphone och hur blir jag av med det?

Vad är det som får dig att tro att din iPhone ska vara fylld men något oönskat? Det är väl inte svårare än att uppdatera igen om det tidigare försöket misslyckades.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Vad är det som får dig att tro att din iPhone ska vara fylld men något oönskat? Det är väl inte svårare än att uppdatera igen om det tidigare försöket misslyckades.

Därför att när jag försökte uppdatera fylldes 1 gb+ av utrymmet innan meddelandet att platsen inte räckte till.

Ursprungligen av gwberg:

Därför att när jag försökte uppdatera fylldes 1 gb+ av utrymmet innan meddelandet att platsen inte räckte till.

Vid sådana fel så ska inte filen sparas, tror inte ens att den läggs över innan en kontroll på ledigt utrymme har gjorts.

Du verkar säker i din sak, så hade jag varit du så skulle jag ha återställt den.

1
Bevaka tråden