Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone 4S, appar mm försvunna efter omstart

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, ny här men i panik.

Jag har en 4S med 7.0.1 (lite osäker och kan inte kolla), den betedde sig lite segt och appa bara crashade så jag stängde ner alla appar, startade några för att märka att de craschade direkt. OK, omstart, WTF?? av 120 appar har jag kvar 12, inte en enda är standardapparna, ingen "Telefon", ingen "Inställningar", ingen "App store" osv.
Kopplar in det till I-tunes, den verkar sina appar där för apparna tar mycket utrymme i alla fall.
När jag swipar neråt och gör en sökning så hittar den inte apparna jag ger expempel på ovan, letar jag efter en kontakt kommer den upp i träfflistan MEN klickar jag på den får jag svaret "URL som inte stöds" och sedan en sökväg.
Enligt I-tunes så har jag ca 760Mb ledigt, dock är det för lite för en "Restore Backup" tycker den.

Vad kan det vara? är det bara en "Restor Iphone" till "Factory" som kan rädda mig?

I hopp om hjälp. /Claes

Varför sitter du kvar på iOS 7? Ja, testa en återställning.

Innan du gör en återställning så prova med en vanlig omstart

Ursprungligen av BlackSmp:

Innan du gör en återställning så prova med en vanlig omstart

Jag har starta om, dels knappen på toppen och även en då jag trycker in båda knapparna samtidigt.

Ursprungligen av CBO_123:

Jag har starta om, dels knappen på toppen och även en då jag trycker in båda knapparna samtidigt.

Ville bara vara säker, ibland så glömmer jag bort de enkla lösningarna på problemen.

Då är det nog bara en återställning som återstår.

1
Bevaka tråden