Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Utskrift från Iphone6

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns det någon app som gör att man kan skriva ut med en skrivare som inte stödjer AirPrint eller har WiFi?
Jag har Iphone6, PC med W10 och skulle vilja kunna skriva ut över routerns WiFi om det var möjligt.

  • Medlem
  • 2016-01-24 14:53

Vill minnas att det förr fanns en app som hette Airprint så man kunde skriva ut till sin dator om skrivaren var ansluten direkt till datorn. Om appen finns kvar idag har jag ingen aning om.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2016-01-24 15:21
Ursprungligen av Dalle:

Vill minnas att det förr fanns en app som hette Airprint så man kunde skriva ut till sin dator om skrivaren var ansluten direkt till datorn. Om appen finns kvar idag har jag ingen aning om.

Jag hittar bara en HP app men jag har en Samsung skrivare.

Ursprungligen av reboot81:

Tyvärr fungerar dessa inte med W10.

Kommer direkt att tänka på Google Cloudprint: https://www.google.com/cloudprint/learn/

Ursprungligen av Cancerman:

Kommer direkt att tänka på Google Cloudprint: https://www.google.com/cloudprint/learn/

Den metoden verkar ju kräva både att jag kör Google Chrome och öppnar ett Google konto.

Ursprungligen av RolexJocke:

Den metoden verkar ju kräva både att jag kör Google Chrome och öppnar ett Google konto.

Kan nog stämma, men det löser det du är ute efter.

Ursprungligen av Cancerman:

Kan nog stämma, men det löser det du är ute efter.

Jo det gör det säkert, jag försöker bara att undvika att öppna upp en massa konton i onödan.
Det är kanske bättre att skaffa en skrivare med AirPrint stöd.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2016-01-24 19:58

Tackar, där hittade jag saker som verkar fungera, nästan iallafall.

Allt är installerat och skrivaren kommer upp i telefon men vill ha användarnamn och lösenord.
Vad jag än skriver in av mina uppgifter är fel så det stannar där.

1
Bevaka tråden