Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Ipad Air 3 får inte 3D Touch

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Analytikern Ming-Chi Kuo rapporterar att Ipad Air 3 släpps under första halvan av 2016 och att plattan inte kommer att få 3D Touch.

Läs hela artikeln här

Extremt tråkigt, nog illa att inte iPad Pro fick 3D Touch.
:/

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-12-16 13:35

Är på väg att stessköpa(kvällstidningsspråk) en iPAd Air 2 då min iPad Air gått sönder och jag åker på semester imorgon... Hade tänkt vänta ut Air 3, och efter några veckor med 6S vill jag verkligen ha 3D Touch och var väldigt besviken på att köpa idag. Nu känns det liiite bättre..;)

Fel tråd, men hur stor skillnad är det på Air och Air 2? Märkbar eller bara marginellt?

Ursprungligen av xms67:

Är på väg att stessköpa(kvällstidningsspråk) en iPAd Air 2 då min iPad Air gått sönder och jag åker på semester imorgon... Hade tänkt vänta ut Air 3, och efter några veckor med 6S vill jag verkligen ha 3D Touch och var väldigt besviken på att köpa idag. Nu känns det liiite bättre..;)

Fel tråd, men hur stor skillnad är det på Air och Air 2? Märkbar eller bara marginellt?

Stor skillnad. Air 2 är lättare och tunnare. Upplevs betydligt kvickare i och med den nya processorn. Framförallt längre livslängd, Air är en ganska gammal produkt.
Köp inte en Air idag.

  • Medlem
  • Växjö, Sweden
  • 2015-12-16 19:58

Jag är inte speciellt förvånad att 3D touch inte kommer eftersom iPad Pro inte fick det. Den borde dock, i mitt tycke, få stöd för Pencil!

  • Medlem
  • International user
  • 2015-12-17 08:50
Ursprungligen av EnDumEn:

Jag är inte speciellt förvånad att 3D touch inte kommer eftersom iPad Pro inte fick det. Den borde dock, i mitt tycke, få stöd för Pencil!

Jag undrar hur bra 3D touch faktiskt skulle kännas på en ipad, hur bra skulle det fungera när man håller den i handen eller har den stående med apples smartcover. Skulle man få till en väl kontrollerad touch?

Skulle kännas väldigt oigenomtänkt ifall det inte skulle lansera det för samtliga produkter.

  • Medlem
  • International user
  • 2015-12-17 15:34
Ursprungligen av juanito:

Jag undrar hur bra 3D touch faktiskt skulle kännas på en ipad, hur bra skulle det fungera när man håller den i handen eller har den stående med apples smartcover. Skulle man få till en väl kontrollerad touch?

Skulle kännas väldigt oigenomtänkt ifall det inte skulle lansera det för samtliga produkter.

MW nämde Apple insider och här är länken MW inte länkade till:
http://appleinsider.com/articles/15/12/15/app...

1
Bevaka tråden