Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Compressor 3 - ta bort all historia?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det blev något fel i Compressor så att jag inte kan komprimera filer längre. Försökte ta bort alla final cut pro och radera dem och installera om nytt men det blev samma problem. Det är tydligen en fil som skadat compressor.
Hur tar jag bort alla Final Cut Pro och Compressor program ordentligt så att det inte finns någonting kvar så jag kan installera allt om nytt utan att det finns "gamla" kvar. När jag skulle installera Compressor på nytt så fanns all gamla settings kvar?
Jag vill inte ha någonting gamla kvar utan som "ny"…

Tacksam för hjälp.

Ja det var det här... Batch Monitor som gjorde att jag inte kunde komprimera mer... hur tar jag bort det här? Jag försökte ta bort genom att klicka på krysset till höger men det händer inget...

Vad göra?

tacksam för hjälp....

Ursprungligen av jojosurf:

Ja det var det här... Batch Monitor som gjorde att jag inte kunde komprimera mer... hur tar jag bort det här? Jag försökte ta bort genom att klicka på krysset till höger men det händer inget...

Vad göra?

tacksam för hjälp.... /Users/Joel/Desktop/Skärmavbild 2015-11-23 kl. 18.02.40.png

Ursprungligen av jojosurf:

Hej igen...

Det är något fel på just den filen som gjorde att compressor "hängt sig"... Nu står det på 6 timmar och ökar hela tiden...

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2015-11-23 18:27
Ursprungligen av reboot81:

Tusen tack! Nu fungerade det. Härligt!

1
Bevaka tråden