Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Wallpapers för 3D-touch?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tja

Går det att ladda ner dessa nånstans? Alltså några andra förutom de som redan finns i systemet? Har inte hittat någon app eller hemsida som har just detta.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-10-12 13:43
Ursprungligen av nimren:

Tja

Går det att ladda ner dessa nånstans? Alltså några andra förutom de som redan finns i systemet? Har inte hittat någon app eller hemsida som har just detta.

Wallpapers för 3D Touch?

Är du säker på att du inte har yrat till det lite och menar Live Wallpapers?

Ursprungligen av zinned:

Wallpapers för 3D Touch?

Är du säker på att du inte har yrat till det lite och menar Live Wallpapers?

Alltså sånna wallpapers som blir levande om man trycker hårdare på dom? som dom där fiskarna som man kan välja haha. Men det kanske heter live wallpapers? Har iaf inte lyckats hitta några sådana fler wallpapers på någon sida.

Ursprungligen av nimren:

Alltså sånna wallpapers som blir levande om man trycker hårdare på dom? som dom där fiskarna som man kan välja haha. Men det kanske heter live wallpapers? Har iaf inte lyckats hitta några sådana fler wallpapers på någon sida.

Det lär väl dyka upp så småningom kanske, men du får fota själv med kameran och livefoto så kan du ha dem som Wallpaper, tyvärr är det ju bara låst skärm som kan använda dem. Apple väljer ju vad som är bäst för konsumenterna

Att ta lika bra bilder som Apples egna fiskar lär bli ganska svårt dock, tror de är ganska manipulerade och inget man på långa vägar får till med sin live photo kamera

Ursprungligen av @ndreas:

Det lär väl dyka upp så småningom kanske, men du får fota själv med kameran och livefoto så kan du ha dem som Wallpaper, tyvärr är det ju bara låst skärm som kan använda dem. Apple väljer ju vad som är bäst för konsumenterna

Att ta lika bra bilder som Apples egna fiskar lär bli ganska svårt dock, tror de är ganska manipulerade och inget man på långa vägar får till med sin live photo kamera

Nä, jag vet, men att ta själv blir inte lika snyggt. Dom där "rök"-live bilderna är otroligt snygga och smooth. Får vänta helt enkelt. Men är det .gif bilder?

Det är inte helt enkelt att ta ett bra livefoto som blir en bra låsskärm... Speciellt inte om du försöker medan du kör bil och använder klockan som avtryckare - men jag lyckades:)

Jag ska lägga upp en film senare när jag kommer hem från jobbet...

Ursprungligen av BlackSmp:

Det är inte helt enkelt att ta ett bra livefoto som blir en bra låsskärm... Speciellt inte om du försöker medan du kör bil och använder klockan som avtryckare - men jag lyckades:)

Jag ska lägga upp en film senare när jag kommer hem från jobbet...

Tror du det går att göra en live bakgrundsbild av ett youtubeklipp?

Ursprungligen av nimren:

Tror du det går att göra en live bakgrundsbild av ett youtubeklipp?

Nej, jag menade att jag skulle filma min livefoto låsskärm på min 6s genom att använda min Ipad och lägga ut ett youtubeklipp av det för att visa hur det blir:)

Ursprungligen av BlackSmp:

Nej, jag menade att jag skulle filma min livefoto låsskärm på min 6s genom att använda min Ipad och lägga ut ett youtubeklipp av det för att visa hur det blir:)

Jo det förstod jag Jag menade mer ifall man kunde ta ett youtubeklipp och sen göra en live bakgrundsbild av det, typ ett fotbollsmål eller nåt.

Ursprungligen av numren:

Jo det förstod jag Jag menade mer ifall man kunde ta ett youtubeklipp och sen göra en live bakgrundsbild av det, typ ett fotbollsmål eller nåt.

Inte så vitt som jag vet. Enda sättet skulle vara att fotografera rätt del av filmen men jag har svårt att tänka mig att det blir någon namnvärd kvalitet av det hela.

1
Bevaka tråden