Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Plex och iOS 9

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har problem med att få Plex att fungera på iPhone 5s och iPad, båda med iOS 9
Jag har uppdaterat PMS på datorn och det går att se alla bilder i iPhoto och alla låtar i iTunes
På min gamla iPhone 4, iOS 7, kan jag också se bilder och låtar men på iPhone 5s och iPad fungerar det inte, jag får meddelandet "Hoppsan, det verkar inte som du har några kanaler ännu"
Någon som har något förslag på vad problemet kan vara ?

Vad har du gjort för att försöka lösa problemet? Vilken version av PMS har du och vilken port har du ställt in för delning av biblioteken?

På datorn har jag version 0.9.12.11, på telefonen version 4.0.2
Tittar jag Media Manager och Remote Access så står det "Fullt tillgänglig utanför ditt nätverk"
Jag har inte manuellt angett någon port
Någon speciell port för delning av biblioteket har jag inte ställt in och inte ens hittat var man gör det

Ursprungligen av pederand:

På datorn har jag version 0.9.12.11, på telefonen version 4.0.2
Tittar jag Media Manager och Remote Access så står det "Fullt tillgänglig utanför ditt nätverk"
Jag har inte manuellt angett någon port
Någon speciell port för delning av biblioteket har jag inte ställt in och inte ens hittat var man gör det

Du kan testa att sätta den på 32400:

Jag hittade till slut att ver 0.9.12.11 inte supportar iTunes och iPhoto, det krävs ver 0.9.12.12 som då kräver Plex Pass för att ladda ner

1
Bevaka tråden