Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Dra för att uppdatera" har fastnat på iPad

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vad rekommenderar ni att jag gör? Jag kommer inte in på iPaden efter uppdateringen av iOS 9.0. Jag trycker då på hemknappen samtidigt som på startknappen och den startar om. Vidare visas det att jag ska välja nätverk och sedan visas linjen under äpplet (bara hälften är svart). Då visas plötsligt "Dra för att uppdatera" vilket inte fungerar för det har fastnat på iPad.
Då har jag kopplat iPaden till min dator och undrar vad jag kan göra för att snabba på eller återställa?
Jag borde ha väntat med uppdateringen inser jag nu för sent.

Ursprungligen av calinou:

Vad rekommenderar ni att jag gör? Jag kommer inte in på iPaden efter uppdateringen av iOS 9.0. Jag trycker då på hemknappen samtidigt som på startknappen och den startar om. Vidare visas det att jag ska välja nätverk och sedan visas linjen under äpplet (bara hälften är svart). Då visas plötsligt "Dra för att uppdatera" vilket inte fungerar för det har fastnat på iPad.
Då har jag kopplat iPaden till min dator och undrar vad jag kan göra för att snabba på eller återställa?
Jag borde ha väntat med uppdateringen inser jag nu för sent.

Återställ den via iTunes?

Ursprungligen av barbapappa_86:

Återställ den via iTunes?

Jag har tryckt på återställ men det står att jag måste stänga av "hitta min ipad" på iPaden och det går tyvärr inte att komma in.

Var det inte du som ville kunna stänga funktioner genom iCloud.com???

https://support.apple.com/kb/PH2702?locale=sv...

Tack för länken. Det säkerhetskopierad till iCloud vilket jag inte kan förstå eftersom jag inte använder inte iCloud. Har försökte ändra och i stället säkerhetskopiera till datorn vilket går inte igenom. Jag trodde att jag skulle hinna fixa innan jag ska iväg men måste tyvärr avbryta allting just nu samt kan inte återupptas förrän några dgr pga inte har datorn med mig. Tack än så länge.

Hur ska man då göra när man ska ange lösenordet men inte kommer in i iPaden?

Ursprungligen av calinou:

Hur ska man då göra när man ska ange lösenordet men inte kommer in i iPaden?

Har du provat den länkade instruktionen innan du ställde den frågan? Om inte, prova först, och återkom sen med eventuella frågor.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Har du provat den länkade instruktionen innan du ställde den frågan? Om inte, prova först, och återkom sen med eventuella frågor.

Nu har det ordnat sig. Tack alla för hjälpen!

1
Bevaka tråden